AnonymBruker Skrevet 29. august 2012 #1 Skrevet 29. august 2012 Jeg har ikke hatt pannelugg siden jeg var i 1. klasse, og har i senere tid (er nå 26 år) lekt litt med tanken selv, men ikke hatt troen på at jeg passet noe sånt. La meg bare begynne med å si at jeg de siste årene har hatt langt slett hår,sideskill og en ikke-eksisterende pannelugg. Jeg har vært motstander av forandring, holdt meg til det trygge. Nå i dag var jeg hos frisøren, og jeg tenkte jeg skulle gjøre en forandring. Noe som syntes. Da frisøren skulle lage en skrå-pannelugg (som egentlig bare går i ett med håret) ytret jeg et ønske om at hun skulle gjøre mer utav den. Og det gjorde hun. Nå går panneluggen min litt over øyenbrynene, går litt mot siden. Og jeg begynner å bli litt hysterisk her. Hva om jeg ikke kler dette? Er det noen av dere som har skaffet dere pannelugg, som har vært i tvil etterpå? Jeg blir kanskje vant med det, men hvor lang tid tar det? Anonym poster: 772224c1c3692af686461cd837b7383b
Goldilocks Skrevet 29. august 2012 #2 Skrevet 29. august 2012 Jeg klipte lugg for litt siden, etter å ikke hatt lugg på 20 år, og er stor fornøyd! Frisøren klipte en tung, rett lugg som går litt under øyebryna. Da jeg var tilbake for å klippe den 2. gang, ba jeg henne klippe den litt kortere, fordi den vokser ut så himla fort, og det ble IKKE like bra, men så fort lengden var tilbake igjen var jeg like fornøyd. Så kanskje dette er tilfelle for deg også, at luggen bør være litt lengre enn det du har nå for at du skal kle den / like den? La den vokse litt lenger, prøv evt. en helt rett lugg i stedet for skrå, og se om du liker det bedre
Gjest Nenya82 Skrevet 30. august 2012 #3 Skrevet 30. august 2012 Ja,kjenner meg igjen i dette Hadde hatt alt håret i samme lengde leeenge,men så ville jeg ha en forandring og fikk en kort skrå lugg. Det var en stor forandring etter så mange år med samme sveis,og jeg var ikke så veldig fornøyd i begynnelsen,men sånn er det ofte med meg.Rett etter jeg har vært hos frisøren så er jeg veldig misfornøyd og tenker at jeg må gå med lue fordi jeg ser så teit ut osv. Men etter en liten stund,gjerne etter jeg har dusjet og fått stylet det sånn jeg vil ha det så begynner jeg gjerne å se at det faktisk ikke var så verst. Nå har jeg til og med fått meg rett lugg,noe jeg ikke hadde hatt siden barneskolen,og det var veldig uvant.Nesten så jeg måtte flire litt når jeg først så meg selv for det var så uvant Nå er det nesten så jeg angrer på at jeg ikke gjorde det før,for jeg ser at jeg kler det mye bedre enn sånn jeg hadde det før.Da ser jeg gjerne gammel og dratt ut i ansiktet. Men jeg har ikke peiling på om du kler det.Uansett så tar det nok en liten stund før du blir vant til det,og hvis ikke så gror det jo ut igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå