Gå til innhold

Blir man brun gjennom foundationen?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Skinner solen gjennom den? Er det ikke fare for at det blir skjoldete? Hvis man bader f.eks og litt av foundation blir vasket bort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt på siden - men hvorfor i alle dager ville du bade med foundation på?

Skrevet

Gjør vel det (at sola skinner gjennom altså), men det finnes vel foundation med solfaktor også (tror jeg..)

Skrevet

Det er vel kanskje ikke å anbefale å sole seg med makeup. Men er foundation uten solfaktor så skinner solen igjennom.

Skrevet

Å sole seg med make-up er vel den ene tingen diverse hudleger og andre forstå-seg-påere er enige om at ikke er bra.

Spør meg ikke hvorfor.

Jeg soler meg uten.

Skrevet

Dessuten så er det jo gjerne slik at når det er sol, så er det varmt. Og når du er ute i solskinn og varme, så svetter du. Og da blir ikke sminken særlig pen. I hvert fall ikke hvis du bader i tillegg, da renner det jo bare av. Jeg dropper stort sett sminke om sommeren, jeg...

Skrevet

Hvis det er parfyme i den; ikke bra....

Hvis den er uten parfyme og med faktor 15; helt ok...

...vil jeg tro...

Skrevet

Kan jo hende gjest har en skikkelig hot badedate på gang ;)

Om jeg skal sole meg og absolutt må ha foundation, så må den ha solfaktor, ja :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Bruker ingen av dere her inne foundation på sommeren? Solen skinner jo på vei fra og til jobb også f.eks. Det er ikke alltid man bevisst soler seg.

Skrevet

Nei, om sommeren sitter vi inne og gjemmer oss pga at vi ikke kan ha på oss foundation når det er sol ute :tunge1:

Skrevet

Som sagt; om sommeren dropper jeg sminken, i hvert fall på dagtid. Toppen litt mascara. Jeg har slitt litt med uren hud tidligere, men da jeg bestemte meg for å gi f... og droppe sminken, da ble huden så uendelig mye bedre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...