AnonymBruker Skrevet 29. august 2012 #1 Del Skrevet 29. august 2012 Jeg har en praksisplass igjennom nav, jeg får også individstønad som er på 6200 i mnd. I det siste har jeg vært litt avløser på en gård for en bekjent og fikk da betalt for det av avløserlaget. Jeg trodde ikke at jeg måtte melde fra om dette til NAV. Nå snakket jeg med en vennine og hun mente at jeg måtte krysse av at jeg hadde "jobbet" på meldekortene jeg sender inn til nav. Stemmer det? I så fall vil nav finne ut av at jeg har jobbet uten å gitt dem beskjed? Hva vil skje da? Altså, jeg vil ikke være en av dem som lurer til seg penger av nav men jeg har ikke råd til å betale noe tilbake til nav akkurat nå, da blir det veldig vanskelig for meg å betale husleie mm. =/ Anonym poster: 8eed873cc3ecfffe3725625959a1b5d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 29. august 2012 #2 Del Skrevet 29. august 2012 Selvsagt må du melde i fra til NAV. Det står ganske tydelig i meldekortet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå