AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #61 Del Skrevet 5. september 2012 Vargas. Fordi han gjør stort sett hva som helst for å få klikk til bloggen. (Bl.a. skriver innlegg med siktedes navn. Smakløst og svært uetisk.) Anonym poster: ded86a0bb52c9c36a2054118956f6812 Syns det er skremmende at han har bruker her og mest sannsynligvis leser hva folk skriver her inne for å bruke det på bloggen. Det kan stemme med den merkelige blandingen av ord og skrivemåter. Ingenting henger skikkelig sammen. Språket er også helt elendig. Han er også like ille i munnbruken som Lars Kristian Eriksen. Anonym poster: 25f08420ad5235592a3d5da971490046 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramis Skrevet 1. juli 2013 #62 Del Skrevet 1. juli 2013 Alle form for mammablogger. De er alltid hjernedøde, og nei, jeg er ikke interessert i den "supersøte" nye sparkedressen ungen din Leander Oliandersen fikk gratis fordi du sprer bilder av oppgulpet hans på nett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #63 Del Skrevet 1. juli 2013 Alle form for mammablogger. De er alltid hjernedøde, og nei, jeg er ikke interessert i den "supersøte" nye sparkedressen ungen din Leander Oliandersen fikk gratis fordi du sprer bilder av oppgulpet hans på nett. hehe, ja du kan så si. Jeg unngår alle rosabloggerene, leser sisteplass sin, men den er usminket og ustylet. Anonymous poster hash: 6e67d...a3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samaysa Skrevet 1. juli 2013 #64 Del Skrevet 1. juli 2013 Sisteplass. Makan til påtatt og lite morsom blogg, er det lenge siden jeg har sett. Sykt overvurdert, synes jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå