Gå til innhold

Dvd-spiller til bil for barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen som vet om det finnes dvd-spillere til bil som kan festes for bakovervendt bilstol? Jeg ser stort sett bare sånne fremovervendt festet, men mener jeg har sett biler med spiller på nakkestøtten i baksetet også? Noen anbefalinger? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Festes ikke de fleste dvd-spillere til hodestøtten? Da er det jo isåfall samme hvilken hodestøtte man fester den i. Vi har festet vår i hodestøtten i baksetet, kjøpte den på coop obs.

• Liker 1
Skrevet

Festes ikke de fleste dvd-spillere til hodestøtten? Da er det jo isåfall samme hvilken hodestøtte man fester den i. Vi har festet vår i hodestøtten i baksetet, kjøpte den på coop obs.

Dvd-spillere med borrelåsfester er ikke sikre nok til å festes bakovervendt. De kan løsne ved en evt krasj.

Anonym poster: 64eca84159b052097606833f67996d8c

Skrevet

Jeg tror Next base sitt click &go system(festes på stengene til nakkestøtten) er godkjent for både bakovervendt og framovervendt. Det står ingening om det på deres sider, men jeg leser allikevel flere andre steder at det er godkjent.

Mulig at det ikke står noe om fordi det ikke er en problemstilling i andre land, da de stort sett sitter framovervendt.

Anonym poster: 64eca84159b052097606833f67996d8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...