Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd PHASE 2? :) Har hørt at mange har gode erfaringer!

Anonym poster: 54c6795f80b085d7533070fa2fd256c4

Videoannonse
Annonse
Gjest Trolltausa
Skrevet

Jeg har prøvd Phase 2 ved et par anledninger fordi den skal blokkere opptak av stivelse, og på den måten holde blodsukkeret mer stabilt.

Det fungerte ikke for meg!

Jeg tok 3 kapsler før jeg spiste et pizzastykke, og blodsukkeret mitt ble likevel skyhøyt.

Det kan hende at den blokkerte opptaket av stivelse, men ikke i så stor grad at den hadde noe virkning på meg.

Om du velger å prøve den, husk at den uansett ikke er ment å hjelpe på sukker, kun på stivelse.

Skrevet

Jeg har prøvd Phase 2 ved et par anledninger fordi den skal blokkere opptak av stivelse, og på den måten holde blodsukkeret mer stabilt.

Det fungerte ikke for meg!

Jeg tok 3 kapsler før jeg spiste et pizzastykke, og blodsukkeret mitt ble likevel skyhøyt.

Det kan hende at den blokkerte opptaket av stivelse, men ikke i så stor grad at den hadde noe virkning på meg.

Om du velger å prøve den, husk at den uansett ikke er ment å hjelpe på sukker, kun på stivelse.

Viss jeg først prøver den, vet du om du er nødt til og ta den fast hver dag? eller kan du spare den til du skal spise et karbo måltid? :)

Anonym poster: 54c6795f80b085d7533070fa2fd256c4

Gjest Trolltausa
Skrevet

Du skal i utgangspunktet ta den til karbohydratrike måltider.

1-2 kapsler til måltider med lavt til moderat innhold av stivelse, og 3 kapsler til måltider med høyt innhold av stivelse.

Gjest Candy Pie
Skrevet

Jeg har prøvd det, men kan ikke akkurat si at det funket dessverre.

Jeg venter fremdeles på måltid-angrepillen. Hadde vært en genial ide, en pille du stapper i deg rett etter å ha spist, den skal fungere som en slags avføringspille, bare denne virker med en gang, og skal ikke ødelegge tarmen. OG den skal kvitte seg med alt, i alle fall nesten :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...