halu Skrevet 28. august 2012 #1 Del Skrevet 28. august 2012 jeg er helt ny på scrapbooking og har kjøpt inn diverse ark,album,penner,dobbeltsidig teip,limruller(europris), perler,paljetter,blomster osv! Hvilket lim kan jeg bruke til små tingene som perler og paljetter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
halu Skrevet 28. august 2012 Forfatter #2 Del Skrevet 28. august 2012 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-hild Skrevet 29. august 2012 #3 Del Skrevet 29. august 2012 Jeg bruker litt forskjellig til de små tingene. Glue dots, små seige klumper av lim som du kan kjøpe på rull, er supert til å feste blomster og småting med. Dessuten har jeg kjøpt et lim på Panduro, som heter quick glue, de liker jeg også å jobbe med, men det er flytende. En lim penn til de helt små tingene i papir er også kjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan Skrevet 29. august 2012 #4 Del Skrevet 29. august 2012 Jeg bruker flytende lim fra Scotch som har applikator i begge ender av tuben. En spiss for de bittesmå tingene og en større med en svampaktig overflate. Tror faktisk jeg har kjøpt den hos nille. Det viktigste når du scrapper, er at alt du bruker av lim, papir osv er syrefritt! Ellers vil bildene dine bli stygge etter en tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-hild Skrevet 29. august 2012 #5 Del Skrevet 29. august 2012 Ja! Den limtuben glemte jeg, har den også.. Den er fin til småting, men etter at jeg kjøpte den fra Panduro må jeg si jeg holder en knapp på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-hild Skrevet 29. august 2012 #6 Del Skrevet 29. august 2012 Ja! Den limtuben glemte jeg, har den også.. Den er fin til småting, men etter at jeg kjøpte den fra Panduro må jeg si jeg holder en knapp på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
halu Skrevet 29. august 2012 Forfatter #7 Del Skrevet 29. august 2012 tusen takk for alle svar og tips! da blir det ut å kjøpe noe av dette :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå