Zakuro Skrevet 28. august 2012 #1 Skrevet 28. august 2012 (endret) Som tittelen sier! Tenkte det ville bli en koselig tråd^^, Del gjerne flere minner! Et av mine beste minner er fra jeg var lita jente, kanskje 5 år, så pleide jeg å løpe over plenen til min far, og over til nabohuset hvor bestevennen min bodde, han var ett år eldre. Sammen pleide han og jeg å sitte i den IS-kalde kjellerstua å spille Nintendo sammen mens vi drakk "Kjeft." :') Good ol' days... Endret 30. august 2012 av Zakuro
Gjest sardintroll Skrevet 28. august 2012 #2 Skrevet 28. august 2012 Det må være da jeg var 6-7 år gammel, da jeg hilste på mormor og morfar i Danmark for første gang. Det var en veldig koselig helg.
Pialill Skrevet 28. august 2012 #3 Skrevet 28. august 2012 Da storesøster, pappa og jeg reiste aleine til Dyreparken og så kaptein sabeltann en sommer noen mnd etter mamma fødte lillesøsteren min. En utrolig koslig tur! Jeg nektet å ta av meg t-skjorten jeg fikk på mange måneder Ellers må det være når mamma leste Ludde-bøkene for oss, og hun lo så mye at hun grein og ikke klarte å lese noe særlig. Vi var passe oppgitt og småirritert over at hun bare lo, men det er et utrolig godt minne. Og jeg elsker bøkene den dag i dag
Gjest Candy Pie Skrevet 29. august 2012 #4 Skrevet 29. august 2012 Har ikke noe som skiller seg veldig ut, men når jeg tenker tilbake nå så er det blandt annet å være sammen med pappa. Leie hytte på fjellet, fiske, spise god mat og spille tvspill. Eller bare snakke om alt mellom himmel og jord. Var også veldig koselig da jeg hadde god kontakt med bestemor, vi snakket om så masse rart. Og bare være "venn" med mamma. Hun er vel verdens beste mamma og venn:) Jeg vil skru tiden tilbake, liker ikke "voksenlivet" og det har akkurat begynt:(
Anglofil Skrevet 30. august 2012 #5 Skrevet 30. august 2012 De beste minnene fra barndommen er fra sommerferiene vår. Mine foreldre var aldri aldri slik som hev rundt seg med penger, selv om jeg aldri manglet noe, MEN, én gang i året reiste vi alltid til utlandet i to uker. Hver eneste sommer. Da reiste vi med mammas bestevenninne, hennes mann og deres sønn, som da var min bestevenn. Han var to år yngre enn meg, og som enebarn begge to ble vi liksom søsken for to uker. Uansett, vi ferierte sammen i mange år, leide gjerne leilighet sammen. Vi opplevde ufattelig mye sammen, og jeg elsket hvordan vi spilte kort til fire om morgenen alle sammen. For en herlig tid. Mvh Yvonne
Anciol Skrevet 30. august 2012 #6 Skrevet 30. august 2012 Må være da jeg var 10 år gammel, da mamma sa at jeg skulle få en liten søster eller bror:) et annet minne er at hver ferie dro vi på Geilo og slappet av med turer og slalåm:)
Ciara Skrevet 30. august 2012 #7 Skrevet 30. august 2012 Sommerferiene hos besteforeldrene mine. De bodde så langt unna at jeg bare så dem i sommerferien, til gjengjeld var vi der i fire uker sammen med tanter, onkler og søskenbarn. Ordentlig klassisk sommeridyll med jordbærplukking, fisketurer, pappa som var i sitt ess hjemme på gamle trakter, altfor mange mennesker stappet inn rundt spisebordet.
Gjest BM2 Skrevet 30. august 2012 #8 Skrevet 30. august 2012 Da han som drev gården vi bodde på tok med meg og lot meg lære gårdsbruk. Det er den eneste perioden fra jeg ble født til jeg var over 30 at jeg ikke følte meg totalt uten betydning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå