Gå til innhold

Hjelp til å style kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

Jeg skal i bunadbryllup i slutten av september. Har da bare få uker igjen av svangerskapet så bunaden er utelukket, og jeg ønsker ikke å bruke mye penger på kjole jeg bare kommer til å bruke den ene gangen... Har en kjole fra H&M hengende i skapet. Litt hverdagslig, men lurer på om dere fantastiske damer kan hjelpe meg å style den så den blir bryllupsfin? Eller er den for hverdagslig??

http://www.hm.com/no...article=03296-A

Skal sies at jeg er hakket rundere enn modellen på bildet, men er det en gang jeg kan være stolt og vise frem formene mine så er det vel nå... :rolleyes:

Setter veldig pris på hjelp!!! :smilyblomst:

Anonym poster: 152944e471868ba46e7d42b30470eda7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med smykker i en kontrastfarge, f.eks øredobber med røde stener? Eller røde sko, syns rødt og grønt er fint sammen. Eller så kan du ha røde sko og mer nøytrale smykker f.eks perler og cremefraget clutch. Sort går også self. fint til grønt men da blir antrekket mer nedtonet. Ta kjolen med deg i en pose og reis på f.eks Glitter og se hva som kan passe av tilbehør.

• Liker 1
Skrevet

Åh! Er helt forelsket i perler og krem-clutch-ideen til Liquorice! :rodmer: hvorvidt du vil ha strømpebukse på eller ikke er vel en smaksak, men jeg hadde hatt sorte strømpebukser og sorte pumps til. Og ikke minst en pen, oppsatt frisyre :)

• Liker 1
Skrevet

Ikke rødt og grønt sammen, det er da ikke julaften heller. Jeg ville hatt sort og sølv til.

Anonym poster: 53febcdfe7cdcdba21449b8306d78d17

• Liker 3
Skrevet

Ikke rødt og grønt sammen, det er da ikke julaften heller. Jeg ville hatt sort og sølv til.

Anonym poster: 53febcdfe7cdcdba21449b8306d78d17

Enig, det er ikke julaften.

Hva med sorte strømper og sko, samt et sort belte over magen med feks en sløyfe? Også noen øredobber som plukker opp farven i kjolen, littstørrelse på disse så trenger du ikke smykke i halsen. VIlle også satset på et armbånd/ring som matchet ørepynten.

Skrevet

Noen litt lange øredobber i gull eller sølv?

Anonym poster: f3e7b0b59c569bca021d77f6edb28017

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...