AnonymBruker Skrevet 28. august 2012 #1 Del Skrevet 28. august 2012 Som tittelen tilsier, så trenger jeg hjelp. Føler jeg står fast og at søknaden er noe for kort. Dette er det jeg er kommet frem til. Men jeg føler ikke jeg selger meg særlig bra. ___________________ Søknad på stilling som resepsjonist Etter seks år i (kundeservicebransjen) er det på tide å ta steget videre med nye utfordringer. Jeg har erfaring innen salg, generell kundebehandling, kundeordre, reklamasjon og jeg har jobbet på transportavdelingen. I jobben min besvarer jeg kundenes henvendelser via telefon, mail og vår chattekanal. Jeg kan bidra med at jeg liker struktur, er pålitelig, positiv og jeg er ikke redd for å ta i et tak. Håper å høre fra deg. ____________________ Er det noen som har råd/tips til en stakkar? Setter meg som anonym da jeg nicket mitt er koblet opp flere steder og jeg er lett å kjenne igjen. Anonym poster: 28791edf91ba1fac623368571ea931c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alouette Skrevet 28. august 2012 #2 Del Skrevet 28. august 2012 Kanske skriv något om vilka förväntningar du har på den nya arbetsplatsen och vad du kan ge tillbaka, utöver det som du redan nämnt. T ex "Jag söker efter en dynamisk arbetsplats där det finns utrymme för personlig och karriärmässig utveckling - i gengäld erbjuder jag ett stort engagemang och hög arbetsmoral". Om du har några intressen/hobbier kan du nämna det, det visar att du är engagerad och kan lyfta fram fler positiva egenskaper hos dig själv. T.ex "jag är en kreativ person som gärna sysslar med måleri/foto på fritiden. Du kan också skriva något om att du skulle bli glad för att få komma till intervju och få presentera dig själv närmare, något om från när (datum) du är tillgänglig för stillingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2012 #3 Del Skrevet 28. august 2012 Takk Det gir mening. Da skal jeg sette meg ned å gjøre søknaden bedre. Får håpe at lykken smiler til meg og jeg blir kalt inn til intervju. Anonym poster: 28791edf91ba1fac623368571ea931c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå