Gå til innhold

Antrekk - på byen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ut på byen, men nå er det en stund siden sist, så jeg er litt uerfaren. Pynter meg ikke så mye på fest.

I skapet har jeg for det meste sorte kjoler, og resten av plagga mine er ganske hverdagslige.

Aner ikke hva jeg skal ha på meg, føler det blir litt for mye for meg med sort kjole og høye hæler :/ bruker sjeldent hæler også, så det er litt uvant, men kan jo bruke det til nød. For å beskrive klesstilen min litt, så bruker jeg mye av fargene mørkeblå, sort, hvitt, brunt og grått i hverdagen. Det går mye i jeans og topp, t-skjorte eller skjorte. Er forresten 20 år.

Beklager hvis dette ble kjedelig lesning :P

Ser at det blir overskyet den aktuelle dagen. Har dere noen tips?

Anonym poster: 7024c138c50c74d40a2591a94748317d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist jeg var ute gikk jeg i sort høyhalset pologenser, mørke skinnyjeans og skinnstøvletter.

Det slo an som faen. :)

Så det går an å ikke kjøre full whitetrashstil på byen

og både føle seg vel og slippe stresset med kjole/utringning/trusekant/strømpebukse/holdin osv

Skrevet

Jeg syns du skal gå for skinnyjeans (svarte eller mørkeblå), høye hæler og fin topp. Gjerne en søt bluse. Eller kjøre litt mer rocka stil, med kul topp og sexy hår ;)

Trenger ikke vise mest mulig hud på byen, det holder at buksa er tight :P

Anonym poster: 52e152ebb2f90e1b0f0172728830f5e5

• Liker 2
Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Om du synes det blir for "mye" med kjole er det ikke sikkert du føler deg vel, og da er det mye bedreå gå for bukse ja! Mørke bukser, høye sko og en kul/fin topp eller genser. Du kan jo gjøre noe spesilt med håret og pynte opp med smykker!

• Liker 1
Skrevet

Skinny jeans, hæler og en finere topp/bluse er mer enn bra nok. Litt ekstra sminke(om du ikke bruker mye til vanlig..), kanskje. :)

Anonym poster: 1b1bed24a9d1bb9e1e9d14bd6df8cc61

Skrevet

Takk for svar :) Det blir nok mørke skinny jeans, ja, med høye hæler til og en topp. Er glad i å sminke meg også!

Anonym poster: 7024c138c50c74d40a2591a94748317d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...