AnonymBruker Skrevet 28. august 2012 #1 Skrevet 28. august 2012 I dag har jeg spist to husman knekkebrød med mager leverpostei. En skål tomatsuppe med ett egg oppi, to små skiver og to epler Ca. 500 kcal etter mine beregninger. Dette holder meg relaivt mett er det da nædvendig å spise mer? Anonym poster: 9fc844ef6ada297802c6a1f04555e07f
Gjest Bell Skrevet 28. august 2012 #2 Skrevet 28. august 2012 Dersom du spiser 500 kcal hver dag vil jo ikke kroppen din få nok næring! Men om du feks spiser 2000 kcal i morgen, så er det kanskje ikke så farlig, dersom du likevel føler deg mett og har nok energi.. Men ville IKKE gjort det til en vane ...
AnonymBruker Skrevet 28. august 2012 #3 Skrevet 28. august 2012 Hvis dette er en helt spesiell dag, der du ikke har klart å få i deg mere, men du ellers spiser mer så er det ingen fare. Ikke en optimal matdag, men så lenge det bare er én så er det ikke særlig ødeleggende Hvis dette er representativt for hver dag, så er det veldig bekymringsverdig. Da får du ikke i deg nok til å holde kroppen gående rett og slett, og den vil gi opp etter hvert, du vil bli ganske så syk. Er dette noe du sliter mye med anbefaler jeg deg å ta råd med legen din, det kan være noe psykisk som gjør at du ikke får i deg mer mat, eller noe fysisk som gjør at du ikke kjenner sultfølelsen Anonym poster: 7ecb66c69070230d817262946d628ca0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå