Gjest hmm Skrevet 28. august 2012 #1 Skrevet 28. august 2012 Hei...møtte en gutt som har sendt meg mld om at han vil gjerne møtes..så kommer dagen, og han kan ikke alikevel..men foreslår i mld at vi kan møtes den og den dagen...Dette har skjedd 3 ganger nå. Jeg svarer bare at han får melde på...Men synes ikke han virker sånn veldig interessert...skjønner bare ikke hvorfor han fortsetter å sende mld?...jeg har jo bare møtt han èn gang..så håper ikke han tror at han sårer meg eller noe hvis han ikke sender mld..og gjør det for å være grei?... ?
Gjest "gjest" Skrevet 28. august 2012 #2 Skrevet 28. august 2012 Han er uinteressert, men liker å leke seg litt. 3
Gjest hmmm Skrevet 28. august 2012 #3 Skrevet 28. august 2012 Ja, tenker det samme selv..skjønner bare ikke hvorfor han fortsetter å sende mld..jeg sender jo aldri til han først..og jeg kan jo ikke si "slutt å send meg meld" eller "hvis du ikke vil på date så slutt å send mld"..for det virker bare så dramatisk å psyko..så jeg jatter bare med... får bare jatte med til han slutter da :D
Gjest Snuppi Skrevet 28. august 2012 #5 Skrevet 28. august 2012 Neste gang han spør, kan du si; Beklager, men jeg skal ut på date med en annen.
Gjest "gjest" Skrevet 28. august 2012 #6 Skrevet 28. august 2012 Eller: "jeg puler kameraten din akkurat den dagen og det tidspunktet". 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #8 Skrevet 30. juli 2013 han liker sikkert å ha makten med å be deg ut og avslå hele tiden. jeg vedder på at hvis du sier at du skal på date med en annen så kan han plutselig på mystisk vis møte deg allikevel. Anonymous poster hash: ccb41...79f 2
Gjest RihannaNavy Skrevet 30. juli 2013 #9 Skrevet 30. juli 2013 Du burde virkelig prøve det å si at du skal med en annen 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #10 Skrevet 30. juli 2013 Eller han kan være som meg. Han er veldig interressert, og når dagen kommer, så blir han grepet av panikkangst og må avlyse... Anonymous poster hash: 43edb...0d4
Gjest Oblivion Skrevet 31. juli 2013 #11 Skrevet 31. juli 2013 haha Hvordan i all verden fant du på å hente opp denne tråden ett helt år etter at den ble skrevet, uten å egentlig ha noen mening om den engang?
agirlandagun Skrevet 31. juli 2013 #12 Skrevet 31. juli 2013 Hvordan i all verden fant du på å hente opp denne tråden ett helt år etter at den ble skrevet, uten å egentlig ha noen mening om den engang? Det er en aktuell problemstilling da
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #13 Skrevet 31. juli 2013 Hvordan i all verden fant du på å hente opp denne tråden ett helt år etter at den ble skrevet, uten å egentlig ha noen mening om den engang? Ro ned litt da, internettpoliti er slitsomme greier. Anonymous poster hash: bbc47...cf8
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #14 Skrevet 31. juli 2013 Jeg tror ikke det er så mange som "leker" på den måten egentlig når det gjelder dating. Det er ofte mennesker som har sett litt for mange hollywood-filmer som tenker sånn. Beklager han seg? virker han brydd av dette? Han foreslår jo ny dag hele tiden... Jeg tenker mer: 1. Han er utro. 2.Han har noe annet (kanskje syk og flau?) 3. Du er rebound. Anonymous poster hash: acd60...feb
QueenOfTheSidewalk Skrevet 31. juli 2013 #15 Skrevet 31. juli 2013 Hadde bedt han få seg baller og holde avtaler. Det hadde nok skremt han vekk, men det er vel like greit. 1
Gjest Oblivion Skrevet 31. juli 2013 #16 Skrevet 31. juli 2013 Ro ned litt da, internettpoliti er slitsomme greier. Anonymous poster hash: bbc47...cf8 Utøver man makt når man stiller spørsmål? Den var ny! Men jo, jeg blir stadig forundret over eldgamle tråder som blir hentet opp igjen -spesielt når det er tråder som dette. Det skal vel godt gjøres at Ts fortsatt sliter med denne fyren etter 12mnd. Om det er et aktuelt spørsmål så kunne vel AB laget en ny tråd istedet for å dra opp andres gamle personlige opplevelser?
Gjest Eurodice Skrevet 31. juli 2013 #17 Skrevet 31. juli 2013 (endret) Hei...møtte en gutt som har sendt meg mld om at han vil gjerne møtes..så kommer dagen, og han kan ikke alikevel..men foreslår i mld at vi kan møtes den og den dagen...Dette har skjedd 3 ganger nå. Jeg svarer bare at han får melde på...Men synes ikke han virker sånn veldig interessert...skjønner bare ikke hvorfor han fortsetter å sende mld?...jeg har jo bare møtt han èn gang..så håper ikke han tror at han sårer meg eller noe hvis han ikke sender mld..og gjør det for å være grei?... ? Er dette noe mer å tenke på da? Dropp denne gutten. PS. Jeg ser denne tråden er fra august i fjor, men mitt råd er aktuelt for dumme jenter idag, også. Endret 31. juli 2013 av Arabella
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå