Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på..

Er det noen kvinner som tørr å inrømme at de har "lurt" en mann til å bli pappa? Er det noen som kjenner kvinner som har gjort dette?

Føler det har vært så mange tråder om det, så lurer på hvor vanlig dette er

Anonym poster: 0b14f9d997e921e7adb846f48c264709

Videoannonse
Annonse
Gjest Fairydust
Skrevet

Jeg kjenner ingen som har gjort det. De eneste gangene jeg har hørt om det er i media og på Kvinneguiden. :fnise:

• Liker 9
Skrevet

jeg vil si det er ikke vanlig. jeg kjenner ingen som har gjort det. ¨å jeg kunne ikke tenke meg å gjøre det selv (selv om det er umulig,med tanke på at jeg er avhengig av hjelp fra legen til å bli gravid) men uansett. ville ikke gjort det.

Anonym poster: e4628c0ef2a88513a305bd66f51f2447

• Liker 3
Gjest Jentehumor
Skrevet (endret)

nei kjenner ingen, vet om ingen, bare hørt rykter om det igjennom Internet. Snodig at man finner mye rart på nettet altså :P Jeg foretrekker det som er underholdene.

Jeg har bare hørt spekulasjoner og meninger fra mannen. Men jeg vet av et tilfelle hvor mannen muligens lurte barn på samboeren sin.

Endret av Jentehumor
Gjest Elissima
Skrevet

Jeg vet om en! Hun er en bitch og da typen fant ut at han hadde blitt lurt stakk han til utlandet. Hun har aldri fått tak i han siden. Det er sønnen det er synd på, han har jo aldri møtt faren sin.

• Liker 4
Skrevet

Ja, jeg kjenner folk som har blitt lurt, og som har lurt. Ofte har vedkommende vært i forhold, og latt som det har vært uhell for å "komme i gang" med familieforøkningen mot partnerens ønske. Partner har aldri blitt informert.

Kjenner også en som i forelskelsesrus både giftet seg og fikk barn med en lutfattig og lat kvinne. Men da barnet kom til verden dro hun umiddelbart til en annen kant av landet der hun hadde en elsker som var advokat. Han reagerte med dyp sorg, og ble i retten fratatt alle rettigheter til å se barnene fordi han ikke hadde vært der når barnet var nyfødt og fordi dama hadde påstått at hun hadde flyktet fra han. Hva som er rett eller ikke aner ikke jeg, men at hun hadde et intimt forhold til advokaten som kjørte saken for henne er helt klart. Og det høres virkelig ikke bra ut i mine øyne. Dessuten er denne mannen i dag bare en skygge av seg selv, så jeg er virkelig tilbøyelig til å tro han. Har sett han sitter og ser på et lite bilde at babyen flere ganger, og tror han har det fryktelig tungt som ikke får se barnet sitt.

Min søster sier også at hun har en venninne som nå er gravid for andre gang etter å ha lurt en tilfeldig fyr på byen. Så at det forekommer, og slettes ikke er så uvanlig som man skulle tro, det tror jeg helt sikkert. De samme jentene er typisk også positive til å dra til Danmark og møte storken...

Anonym poster: d584b0943a8e8aa98501ac872783efce

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Kjenner ei som ikke brukte prevensjon og så gjerne ville bli mamma, men hun lurte ingen, fordi absolutt alle visste (hele gjengen snakket om det) at hun var desperat etter barn og da er det jo opp til mennene (som kjente til henne) å bruke noe for å ikke bli pappa.

• Liker 2
Skrevet

Jeg kjenner ei som fikk barn med en tilfeldig mann hun møtte på byen og hadde et ONS med, hun har ingen anelse i dag om hvem faren var (sier hun) og barnet kommer aldri til å møte sin far.

Om han ble direkte lurt eller om han faktisk syntes det var en god idé å prøve å få barn med en kvinne han aldri kom til å se igjen, det vet jeg ikke...

Gjest Jentehumor
Skrevet

Ja, jeg kjenner folk som har blitt lurt, og som har lurt. Ofte har vedkommende vært i forhold, og latt som det har vært uhell for å "komme i gang" med familieforøkningen mot partnerens ønske. Partner har aldri blitt informert.

Kjenner også en som i forelskelsesrus både giftet seg og fikk barn med en lutfattig og lat kvinne. Men da barnet kom til verden dro hun umiddelbart til en annen kant av landet der hun hadde en elsker som var advokat. Han reagerte med dyp sorg, og ble i retten fratatt alle rettigheter til å se barnene fordi han ikke hadde vært der når barnet var nyfødt og fordi dama hadde påstått at hun hadde flyktet fra han. Hva som er rett eller ikke aner ikke jeg, men at hun hadde et intimt forhold til advokaten som kjørte saken for henne er helt klart. Og det høres virkelig ikke bra ut i mine øyne. Dessuten er denne mannen i dag bare en skygge av seg selv, så jeg er virkelig tilbøyelig til å tro han. Har sett han sitter og ser på et lite bilde at babyen flere ganger, og tror han har det fryktelig tungt som ikke får se barnet sitt.

Min søster sier også at hun har en venninne som nå er gravid for andre gang etter å ha lurt en tilfeldig fyr på byen. Så at det forekommer, og slettes ikke er så uvanlig som man skulle tro, det tror jeg helt sikkert. De samme jentene er typisk også positive til å dra til Danmark og møte storken...

Anonym poster: d584b0943a8e8aa98501ac872783efce

føler liksom at det er litt tidlig enda å si at dette er vanligere en man tror. Jeg tror nok det ikke er normalt samt ikke i nærheten av vanlig. Men kanskje litt mer vanligere en uvanlig. Vi er så tidlig inne i den nye tida hvor "alt er lov", frihet, likestilling og alt det der at 20 år til så kan man kanskje begynne å sette opp en skikkelig tabell. For jeg tror det da har blitt ganske vanlig! :P Jeg håper samfunnet kan bli mer fornuftig og at regler endres igjennom utviklingen. For det er mye som henger etter, det er sikkert...:( Trist uansett er det i slike tilfeller hvor far ikke får se barna hvis mor bare lager dritt med vilje. Det er jo så klart noe helt annet om det er vold, trusler, mental syke, dårlig behandling ol inn i bildet..

Gjest Jentehumor
Skrevet

Kjenner ei som ikke brukte prevensjon og så gjerne ville bli mamma, men hun lurte ingen, fordi absolutt alle visste (hele gjengen snakket om det) at hun var desperat etter barn og da er det jo opp til mennene (som kjente til henne) å bruke noe for å ikke bli pappa.

Det skremmer meg at dette er et vanlig tema hos 16åringer.... :S

Gjest "gjest"
Skrevet

Det skremmer meg at dette er et vanlig tema hos 16åringer.... :S

Hun var 42 år.
  • Liker 2
Gjest Jentehumor
Skrevet

Hun var 42 år.

42 år så var det jaggu på tide å få seg unge da! :P

men det er flere 16 årinnger som vil ha barn å "leke" med. Det virker som at verpesyken virkelig tar over alle hemninger og fornuft :fnise:

Gjest "gjest"
Skrevet

42 år så var det jaggu på tide å få seg unge da! :P

men det er flere 16 årinnger som vil ha barn å "leke" med. Det virker som at verpesyken virkelig tar over alle hemninger og fornuft :fnise:

Vel, hun hadde en sønn på 18 år....

Det jeg tror er at mange er slurvete med prevensjonsbruken (både menn og kvinner) og når det går galt så føler de seg "lurt", noe som blir for dumt siden alle vet hva slike aktiviteter fører til.

• Liker 5
Skrevet

Jeg vet bare om ei så jeg vil ikke si det er vanlig nei.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Det har skjedd med to kamerater av meg, faktisk. De sa de gikk på prevensjon, uten at de gjorde det (innrømt det i senere tid). Jeeej.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet om en og kjenner en som har gjort det. Resultatet blir jo ikke akkurat lykkelig familie som de kanskje hadde håpet på.. Men barn blir det jo da. Og mannen blir stemplet som drittsekk som ikke stiller opp.

Ikke at de ikke burde stille opp, men tror kvinner har litt vanskeligheter med å sette seg inn i en situasjon der du føler deg lurt og i tillegg får barn ufrivillig.

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Bruker ikke menn kondom må de regne med at de blir far før eller siden alikevel.

• Liker 6
Skrevet
Bruker ikke menn kondom må de regne med at de blir far før eller siden alikevel.

Sjangsen for en sur en er dog større, noe ikke menn merker, så dette med at noen kvinner ikke bryr seg.. kom igjen da... du kan bedre enn noe så døvt som dette? :legrine:

Gjest "gjest"
Skrevet

Sjangsen for en sur en er dog større, noe ikke menn merker, så dette med at noen kvinner ikke bryr seg.. kom igjen da... du kan bedre enn noe så døvt som dette? :legrine:

Jeg har aldri truffet på en fyr som brukte kondom frivillig. Hvis en av de her fyrene hadde smelt meg på tjukken, hadde han da kunne si at jeg lurte ham?

• Liker 3
Skrevet

Like lite som du kunne klage på at du fikk klamydia, så sånn sett er det greit... og det vet da alle, men hvis nå en type sier han ikke hadde en sur en og bedyret at han nettopp hadde testet seg og ikke vært på noen etter dette så.... ikke sant?

Da snakker vi om en overveielse av en handling, og at denne tankeprosessen leder noen individer til en fast og endelig beslutning om å utføre den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...