Chocoholic Skrevet 28. august 2012 #1 Skrevet 28. august 2012 Jeg har et tåpelig spørsmål som jeg ikke fant svar på noe sted, og jeg aner heller ikke hva som er korrekt kategori å sette dette under, derfor kom det på kosthold. Jeg vil lage smoothie med en slik pakke frosne bær, men hvordan vet jeg at blenderen er i stand til å knuse dem? Uten å ødelegge maskinen/motoren eller bladene i blenderen...
Betty2 Skrevet 28. august 2012 #2 Skrevet 28. august 2012 jeg har en helt vanlig blender, med metall kniver i bunnen, den lager jeg smothie med, av frosne bær. Jeg tror alle bledere kan lage smothie, har ikke lest advarsler om at noen ikke kan i hvertfall. Hvis du har noen knapper med pulse/smooth, så kan du i hvertfall kjøre frosne bær igjennom.
Benedicte22 Skrevet 29. august 2012 #3 Skrevet 29. august 2012 Lager smoothie nesten hver dag med min blender og har i masse frosne bær. Skulle bare mangle at den klarer det.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2012 #4 Skrevet 29. august 2012 Jeg har blender til Kenwood Major, og den takler ikke steinfrosne bær, til tross for at dette liksom er et dyrt og bra merke. Det er ikke uvanlig at blendere ikke takler å knuse is og frosne ting. "Isknuser" er ofte ekstrautstyr. Det jeg gjør er å vente til bærene har ting litt. Små bær, som bringebær og blåbær går fint, men jordbær og bananskiver er bare å glemme for min del. Les bruksanvisningen, det kan hende det står noe der. Anonym poster: 08431662bd65dc08839d08a3edb49022
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå