Gå til innhold

*sukk!*

Gjest Lompa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her og ser på bildet av kjolen min og synes det er så uutholdelig lenge å vente til jeg får den! Og enda lenger til selve dagen....

Kom mai du skjønne milde og dra med deg september i en himla fart....!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nå fått kjolen min jeg da, men er enig i at det er LENGE til september. :-(

Skrevet

Skjønner dere SÅ godt...har ventet leeenge selv nå! Ble fridd til 5. april i fjor nemlig..hehe.!!! Men nå begynner det å nærme seg... Men kjolen min har enda ikke kommet da! :-?

Skrevet

Kom mai du skjønne milde og dra med deg september i en himla fart....!

En meget passende omskriving av sangen (sånn rent bortsett fra at en må legge inn en liten reisepause den 16. juni!) :ler:

*vente og vente*

Skrevet
Ble fridd til 5. april i fjor nemlig..hehe.!!!

Jeg er, som alle har fått med seg, giftesyk. Synes ikke det er så rart. Jeg ble fridd til den 17.05.00, og vi har ikke satt dato ennå. :( Må snart starte mitt eget innsamlingsfond for å kunne gifte meg. :ler:

Den som venter på noe godt...?

Skrevet

Jeg er, som alle har fått med seg, giftesyk. Synes ikke det er så rart. Jeg ble fridd til den 17.05.00, og vi har ikke satt dato ennå. :( Må snart starte mitt eget innsamlingsfond for å kunne gifte meg. :ler:

Den som venter på noe godt...?

Oj :sjokkert: Skjønner at du er utålmodig da ja! kan du ikke opprette en bryllupskonto, og sette inn penger hver mnd? Det er jo en start? Det gjorde vi!

Skrevet

Og jeg har vært forlovet siden 8. mars, er også ufatelig utålmodig..

men nå har jeg hvertfall kjolen min da.

Skrevet

Oj :sjokkert: Skjønner at du er utålmodig da ja! kan du ikke opprette en bryllupskonto, og sette inn penger hver mnd? Det er jo en start? Det gjorde vi!

Jeg skal prøve å sette av litt til kjolen, i og med at jeg har vært så flink å slutte å røyke. *klappe seg selv på skuldera* Desverre er det ikke så mye å ta av på studielånet. Satser på at jeg får meg en ok sommerjobb, hvor jeg kan sette av en del. Har funnet ut at all stasen kommer til å koste rundt en 50000. Gjorde litt overslagsregning for noen dager siden..Så jeg må spare en stund. Eller så må mannen få fast jobb, og ikke bare midlertidig på kontrakt. Det er så usikkert. Jeg burde være glad for at han får jobbe i IT bransjen i det hele tatt da...han som var ferdigutdannet i fjor... (Jøyemeg for en avsporing :ler: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...