AnonymBruker Skrevet 28. august 2012 #1 Skrevet 28. august 2012 Hei! En av personene på hybelhuset jeg bor på, gikk på samme skole som meg før. Denne personen har venner jeg ikke vil ha noe med å gjøre (doping osv) og hun bryr seg ikke om skole i det hele tatt, mens jeg er veldig opptatt av at jeg skal få gode karakterer. Denne personen syter og over alt, og det går ikke an å ha en vanlig samtale med h*n. Vi går på forskjellige skoler. Jeg bruker ettermiddagene nå til å gjøre lekser og drive på med det jeg synes er gøy. Møter og venner jeg liker å være sammen med gjør jeg også. Greia er at denne personen plager meg hele tiden. Kommer og banker på døra mi, og spør konstant hvor jeg er på facebook og hva jeg driver med. Jeg føler at denne personen ikke har noe med det å gjøre, men jeg vil ikke si det for da virker jeg kanskje slem. Nå har det seg sånn at denne personen ble sammen med en person dagen etter de møttes, og h*n er ofte på hybelhuset. Nå har altså denne personen begynt å "plage" meg på facebook, og spør hele tiden om h*n kan komme på besøk til meg, men det har ikke jeg lyst til. Så jeg lurer på hvordan jeg skal si på best mulig måte at jeg ikke vil ha noe med dem å gjøre? Pappa sa også at det ikke var lurt å henge med dem for at jeg ikke skal komme i feil miljø (jeg er 16 år) Jeg føler at jeg er veldig slem om jeg sier rett ut at de ikke skal kontakte meg, og vi bor jo på samme hybelhus, så det blir kanskje litt kleint om vi møtes senere. Jeg skal mest sannsynlig bo her i 3 år, så om h*n skal det og, så skjønner dere. Kan og legge til at når jeg overnatter her i helgene (som jeg sjelden gjør) så blir jeg vekt av at denne personen og kjæresten banker på døra mi klokka 8 om morgenen, for de har vært våkne hele natten. Jeg får ikke fred i det hele tatt, og det blir jeg litt oppgitt av. Anonym poster: babe72f4d329a49f0a5540c267fe12ec
AnonymBruker Skrevet 28. august 2012 #2 Skrevet 28. august 2012 Hei! En av personene på hybelhuset jeg bor på, gikk på samme skole som meg før. Denne personen har venner jeg ikke vil ha noe med å gjøre (doping osv) og hun bryr seg ikke om skole i det hele tatt, mens jeg er veldig opptatt av at jeg skal få gode karakterer. Denne personen syter og over alt, og det går ikke an å ha en vanlig samtale med h*n. Vi går på forskjellige skoler. Anonym poster: babe72f4d329a49f0a5540c267fe12ec Whops. Jaja. _TS Anonym poster: babe72f4d329a49f0a5540c267fe12ec
AnonymBruker Skrevet 28. august 2012 #3 Skrevet 28. august 2012 Dytte Anonym poster: babe72f4d329a49f0a5540c267fe12ec
AnonymBruker Skrevet 28. august 2012 #4 Skrevet 28. august 2012 Ingen? Anonym poster: babe72f4d329a49f0a5540c267fe12ec
AnonymBruker Skrevet 28. august 2012 #5 Skrevet 28. august 2012 Næh, svarer ikke på h*n-tråder. Hun og han, takk. Bytt om, om så skal være. Anonym poster: d0b5ca14b95d2ca1d0b58e5a41610eb1
Gjest Skrevet 28. august 2012 #6 Skrevet 28. august 2012 Hei! En av personene på hybelhuset jeg bor på, gikk på samme skole som meg før. Denne personen har venner jeg ikke vil ha noe med å gjøre (doping osv) og hun bryr seg ikke om skole i det hele tatt, mens jeg er veldig opptatt av at jeg skal få gode karakterer. Denne personen syter og over alt, og det går ikke an å ha en vanlig samtale med h*n. Vi går på forskjellige skoler. Jeg bruker ettermiddagene nå til å gjøre lekser og drive på med det jeg synes er gøy. Møter og venner jeg liker å være sammen med gjør jeg også. Greia er at denne personen plager meg hele tiden. Kommer og banker på døra mi, og spør konstant hvor jeg er på facebook og hva jeg driver med. Jeg føler at denne personen ikke har noe med det å gjøre, men jeg vil ikke si det for da virker jeg kanskje slem. Nå har det seg sånn at denne personen ble sammen med en person dagen etter de møttes, og h*n er ofte på hybelhuset. Nå har altså denne personen begynt å "plage" meg på facebook, og spør hele tiden om h*n kan komme på besøk til meg, men det har ikke jeg lyst til. Så jeg lurer på hvordan jeg skal si på best mulig måte at jeg ikke vil ha noe med dem å gjøre? Pappa sa også at det ikke var lurt å henge med dem for at jeg ikke skal komme i feil miljø (jeg er 16 år) Jeg føler at jeg er veldig slem om jeg sier rett ut at de ikke skal kontakte meg, og vi bor jo på samme hybelhus, så det blir kanskje litt kleint om vi møtes senere. Jeg skal mest sannsynlig bo her i 3 år, så om h*n skal det og, så skjønner dere. Kan og legge til at når jeg overnatter her i helgene (som jeg sjelden gjør) så blir jeg vekt av at denne personen og kjæresten banker på døra mi klokka 8 om morgenen, for de har vært våkne hele natten. Jeg får ikke fred i det hele tatt, og det blir jeg litt oppgitt av. Anonym poster: babe72f4d329a49f0a5540c267fe12ec Ikke lett det der. Facebook kan du blokkere personer på. Du er ikke forpliktet til å ha bekjente på Facebook. Siden du bor i et hybelhus tipper jeg det finnes en utleier et sted. Om personen er til plage for omgivelsene kan man klage. Driver de med narkotika kan du klage, eventuelt få politiet til å ta en liten razzia når de er i gang. Før en logg over hendelser som er uheldig. Det kan jo være at du ikke blir så populær i etterkant, du må ta en vurdering på det. Men er ingen andre som bor der plaget av dette?
AnonymBruker Skrevet 28. august 2012 #7 Skrevet 28. august 2012 Ikke lett det der. Facebook kan du blokkere personer på. Du er ikke forpliktet til å ha bekjente på Facebook. Siden du bor i et hybelhus tipper jeg det finnes en utleier et sted. Om personen er til plage for omgivelsene kan man klage. Driver de med narkotika kan du klage, eventuelt få politiet til å ta en liten razzia når de er i gang. Før en logg over hendelser som er uheldig. Det kan jo være at du ikke blir så populær i etterkant, du må ta en vurdering på det. Men er ingen andre som bor der plaget av dette? Men da kan det jo hende jeg ikke blir så populær i etterkant som du sier. Jeg kjente jo denne personen litt fra før av, og det er vel sikkert derfor jeg blir plaget. De er veldig høylytte og spiller høy musikk på hybelen, så det kan jo hende noen klager etterhvert, men tror ikke de banker på døra til andre enn meg om morgenen. -TS Anonym poster: babe72f4d329a49f0a5540c267fe12ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå