Gjest Punch Skrevet 28. august 2012 #1 Skrevet 28. august 2012 ..Vet ikke helt hvilket forum denne skal være på. Jeg har et in-ear headset fra KOSS, der den ene hodetelefonen ikke fungerer lengre. Betyr det at høyttaleren er sprengt? Jeg tenkte å levere det inn til service, men så leste jeg på KOSS sine sider at garantien ikke dekker sprengte elementer. Noen som vet dette, får jeg reparert det eller er det ikke vits i å sende det inn?
DysterPytten Skrevet 28. august 2012 #2 Skrevet 28. august 2012 Jeg har sendt inn to headset og et in ear headset, og fått reparert disse eller fått de erstattet med splitter nye. Jeg har enda ikke opplevd å sprenge elementene elle rå ikke få de reparert,så lenge jeg ikke har klipt av ledningen.
Gjest Punch Skrevet 28. august 2012 #3 Skrevet 28. august 2012 Jeg har sendt inn to headset og et in ear headset, og fått reparert disse eller fått de erstattet med splitter nye. Jeg har enda ikke opplevd å sprenge elementene elle rå ikke få de reparert,så lenge jeg ikke har klipt av ledningen. Okei. Jeg prøver da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå