Gå til innhold

bryllupsreise Algarve

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi ønsker å ha en reise rett etter bryllupet vårt i juli neste år til Algarve kysten, men ønsker tips til hvor. Vi er opptatt av sol og bad og et godt tilbud av restauranter. Noen tips til meg? Gjerne også med hoteller :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi ønsker å ha en reise rett etter bryllupet vårt i juli neste år til Algarve kysten, men ønsker tips til hvor. Vi er opptatt av sol og bad og et godt tilbud av restauranter. Noen tips til meg? Gjerne også med hoteller :-)

Albufeira, gå på tripadvisor og søk hotell, så du fenner et som passer dere.

Skrevet

Av alle steder på Algarvekysten, styr unna Albufeira dersom du ikke har et veldig ønske om å møte naboen på tur. Det finnes en drøss med små, koselige byer, Lagos, Tavira for å nevne noen (men det er mange, mange fler, hjernen min stoppet bare litt opp her nå).

Anonym poster: 1d79be9277011bfc63f371d7b95b762f

Skrevet

Av alle steder på Algarvekysten, styr unna Albufeira dersom du ikke har et veldig ønske om å møte naboen på tur. Det finnes en drøss med små, koselige byer, Lagos, Tavira for å nevne noen (men det er mange, mange fler, hjernen min stoppet bare litt opp her nå).

Anonym poster: 1d79be9277011bfc63f371d7b95b762f

Åja, hehe. Jeg har vært i Portugal en gang og da i Albufeira. Det var en koselig liten by. Men det er nesten 30 år siden. Så må vel sies å være utdatert informasjon.

Skrevet

Takk for svar så langt. Vi skal ikke leie bil så vet ikke om det er litt for langt fra flyplassen i faro til lagos. Noen som vet? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...