Evie Skrevet 28. august 2012 #1 Skrevet 28. august 2012 Hei! Vi ønsker å ha en reise rett etter bryllupet vårt i juli neste år til Algarve kysten, men ønsker tips til hvor. Vi er opptatt av sol og bad og et godt tilbud av restauranter. Noen tips til meg? Gjerne også med hoteller :-)
sebastianen Skrevet 28. august 2012 #2 Skrevet 28. august 2012 Hei! Vi ønsker å ha en reise rett etter bryllupet vårt i juli neste år til Algarve kysten, men ønsker tips til hvor. Vi er opptatt av sol og bad og et godt tilbud av restauranter. Noen tips til meg? Gjerne også med hoteller :-) Albufeira, gå på tripadvisor og søk hotell, så du fenner et som passer dere.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2012 #3 Skrevet 28. august 2012 Av alle steder på Algarvekysten, styr unna Albufeira dersom du ikke har et veldig ønske om å møte naboen på tur. Det finnes en drøss med små, koselige byer, Lagos, Tavira for å nevne noen (men det er mange, mange fler, hjernen min stoppet bare litt opp her nå). Anonym poster: 1d79be9277011bfc63f371d7b95b762f
sebastianen Skrevet 28. august 2012 #4 Skrevet 28. august 2012 Av alle steder på Algarvekysten, styr unna Albufeira dersom du ikke har et veldig ønske om å møte naboen på tur. Det finnes en drøss med små, koselige byer, Lagos, Tavira for å nevne noen (men det er mange, mange fler, hjernen min stoppet bare litt opp her nå). Anonym poster: 1d79be9277011bfc63f371d7b95b762f Åja, hehe. Jeg har vært i Portugal en gang og da i Albufeira. Det var en koselig liten by. Men det er nesten 30 år siden. Så må vel sies å være utdatert informasjon.
Evie Skrevet 28. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2012 Takk for svar så langt. Vi skal ikke leie bil så vet ikke om det er litt for langt fra flyplassen i faro til lagos. Noen som vet? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå