AnonymBruker Skrevet 28. august 2012 #1 Skrevet 28. august 2012 Er det mulig å komme inn på noe videregåendeskole nå? Jeg er over 25 år og har ikke fullført studiespesialiserende (har fullført VG1 + VG2) og vil gå yrkesfag nå! Ser det er en del skoler som har ledige plasser på det jeg vil gå, men er det for sent å søke nå? Søkte via vigo.no (måtte søke voksenopplæring der da) men det tar så utrolig lang tid å få svar så tenkte spørre dere her inne! Har sett at noen skoler legger ut at de har ledige plasser i avisen også, men det er kanskje bare for de som har ungdomsrett eller hva det heter? Anonym poster: e0fead9a2fcd680936f533057bf81b3c
hermoine Skrevet 28. august 2012 #2 Skrevet 28. august 2012 ring skolene! Luuurer på om fristen ikke er gått ut enda, men jeg husker ikke helt. Men du får nok et bedre svar om du tar en ringerunde til de skolene som er aktuelle for deg.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2012 #3 Skrevet 28. august 2012 Takk, da skal jeg ringe dem i morgen og spørre direkte, det er over 2 uker siden jeg sendte søknad om rett til voksenopplæring til mitt fylke - men har ikke fått svar enda. (Der satte jeg opp ønsket som jeg ser det er ledige plasser for i andre fylker) Synes det er litt vanskelig med ordinært vs voksenopplæring, siden de har helt forskjellige firster og vilkår. Håper bare noen får skvist meg inn =) Anonym poster: e0fead9a2fcd680936f533057bf81b3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå