AnonymBruker Skrevet 28. august 2012 #1 Skrevet 28. august 2012 Hei! Jeg fikk en gebyr på 900 kr grunnet en misforståelse og etter kontakt med kundeservice, så står det i mailen: "Vi forutsetter at du nå er kjent med systemet, og vil frafalle gebyret i dette spesielle tilfellet." Betyr dette at jeg IKKE skal betale gebyret? Veldig dumt spørsmål, men må bare være sikker sånn at det ikke blir noe tull. Kunne sendt mail tilbake, men det tar dager å få svar. Anonym poster: e66081f2d127f48ea9a9e5fc4b0e6d05
Gjest Memories Skrevet 28. august 2012 #2 Skrevet 28. august 2012 Jepp. Du trenger ikke å betale gebyret.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2012 #3 Skrevet 28. august 2012 Tusen takk for raskt svar Nå ble jeg glad! Anonym poster: 17fe95edefb22ccbba86e7fc1e74d355
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå