Gå til innhold

Nytt prevensjonsmiddel på veg....

Tror du denne formen for prevensjon vil komme til Norge? Og blir det for mange typer prevensjon å velge mellom?  

1. 1. Tror du denne formen for prevensjon vil komme til Norge? Og blir det for mange typer prevensjon å velge mellom?

• Ja, jeg tror den vil komme til Norge, og Ja det kan fort bli mye å velge blandt
      1
    • Ja, jeg tror den vil komme til Norge, og nei det kan ikke bli nok å velge mellom
      2
    • Nei, jeg tror ikke den vil komme til Norge, og ja det kan fort bli mye å velge blandt
      0
    • Nei, jeg tror ikke den vil komme til Norge, og nei det kan ikke bli nok å velge mellom
      2

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Tyggis som prevensjon

Lurer litt på hva dere synes om alle disse nye formene for prevensjon, det er jo stadig noe nytt på markedet, og stadig nye produkter er under utvikling og utforming.

Blir det til slutt for mye å velge i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo genialt om det virker, men hva er oddsene? :roll:

Skrevet

P-ring, p-stav,p-plaster,p-piller o.s.v...

Har allerede begynt å miste oversikten over alt det nye som er kommet på markedet i det siste.

Og jeg syns det hørtes noe tvilsomt ut..

Skrevet

P-ringen detter ut hele tiden, P-plasteret legger igjen ekle merker og P-pillen har så mange bivirkninger at det er litt av et pes.

Gjest Catwoman
Skrevet

har også hørt at de forsker på p-spray. Altså en spray med hormoner som man bare sprayer på seg så er man trygg.

Høres genialt ut og litt skummelt. Men spørs vel om de vil få det til å funke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...