Gå til innhold

Litt reklame for Johannas Wedding!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestilt innbydelser fra Danmark, fra Johannas Wedding (som kan bestilles via KG). Jeg likte ikke noen av standardinnbydelsene, og tok derfor kontakt direkte med J.W. Jeg har fått spesiallaget innbydelser fra firmaet, og fått en utrolig god service! Firmaet har sendt papir og materialprøver til meg, og jeg fikk på den måten satt sammen en innbydelse som ble veldig delikat. I tillegg skal sies at det ikke er noe å si på pris. Jeg fikk trykt navn på gjesten på hver innbydelse, og dette tok firmaet 3,- ekstra pr. innbydelse. Innbydelsene er nå sendt ut, og samtlige som har ringt og takket ja har kommentert innbydelsen. En venninne av meg sa til og med at det var den fineste innbydelsen hun noen gang hadde fått. Veldig koselig å høre slikt, og synes derfor J.W. fortjener litt rekalme! Topp service og flotte produkter!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig hyggelig å høre at dere setter pris på vår samarbeidspartner i KGs bryllupsbutikk.

Jeg sørger selvsagt for at de får med seg de hyggelige ordene! icon_smile.gif

12

Skrevet

Danskar er eksepsjonelt gode til service.

Kanskje det er litt difor det er så "dejlig å være norsk i Danmark"? icon_wink.gif12

Gjest *Perser*
Skrevet

jeg synes også de er herlige mennesker! jeg har aldri opplevd så god service og så snille personer!

jeg har forsatt kontakt med johanna per mail! synes de er så herlige at jeg klarer bare ikke å gi slipp på dem icon_smile.gif

klems12

Skrevet

Hei

Jeg må si meg helt enig med dere andre. Det finns ikke maken til snille mennesker. De er så fantastiske . Jeg bestilte glass lys til å ha lys i. som også skulle graveres. Ville egentlig ha glassa slik at det var plass til te-lys nedi, men det gjorde de ikke. Men så etter en stund fikk jeg en mail og at Johanna fiksa glassa store nok til at vi kan ha te-lys i glassa. Noe som egentlig ikke var mulig. Og når jeg mottok glassene så fikk jeg en gratis saks 10 gratis telys med duft, og en pose med god lukt. Dette fikk jeg fordi varene ble litt forsinka. Enda det ikke gjorde meg no om varene hadde blitt lenger forsinket. Snakk og sjenerøsitet. Slike skal man lete lenge etter.!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...