Gå til innhold

Fikk vite at jeg er en "douche"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjedde mens en god venn av meg var full, han sa flere ganger at jeg er en "douche". Er dette noe jeg burde ta meg nær av? Hva menes med det? At jeg er en totaldrittsekk, eller at jeg bare er litt frekk?

Anonym poster: cf036cbf5a36004cb31631cffda2fb42

Skrevet

Hvis han er en god venn av deg mente han det sikkert ikke seriøst, men ordet brukes vanligvis for å beskrive en arrogant, nedlatende drittsekk.

• Liker 1
Skrevet

Douche betyr dusj. Mente sikkert at du luktet vondt ;)

Anonym poster: c7e47840f7b547ca213cf005f5d9a43b

• Liker 1
Skrevet

Det betyr at du er en vaginalvask.

• Liker 3
Skrevet

Haha, ja, han bestemte seg sikkert bare for å slenge et fransk ord inn i samtalen for å være ekstra frekk. "Din jævla dusj!" :gjeiper:

Douche betyr vaginal- eller analvask (på engelsk) og er slang for arrogant idiot.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er flettet med identisk tråd.

Rainbow81, mod.

• Liker 1
Skrevet

Noen mener sikkert du er litt vel.. for mye å fordøye, litt glætt.. uten at det hjelper på svelgerefleksen for å si det sånn.

Gjest Morteno
Skrevet

Hvis jeg kaller en kompis for douchebag så er det fordi jeg liker han.

Har du ikke hørt at badboys er inn?

Skrevet

Hvis han er en god venn av deg mente han det sikkert ikke seriøst, men ordet brukes vanligvis for å beskrive en arrogant, nedlatende drittsekk.

Nei han mente det nk ikke seriøst, men der og da virka han ganske seriøs.. Han gikk også rundt å sa det hele kvelden. Spurte han hvorfor og han sa at jeg mener jeg er bedre enn alle andre (WTF?).

Eller at jeg lukter godt :biggrin:

Det betyr at du er en vaginalvask.

Jeg har ikke noe imot å være en vaginavasker jeg! :mrgreen:

Noen mener sikkert du er litt vel.. for mye å fordøye, litt glætt.. uten at det hjelper på svelgerefleksen for å si det sånn.

Hmm nei er ikke så veldig glætt, heller mye mer mot det motsatte av glætt.

Hvis jeg kaller en kompis for douchebag så er det fordi jeg liker han.

Har du ikke hørt at badboys er inn?

Joda har hørt det :P Men hvis det er en glætt og arrogant person så vet jeg dessverre ikke :/

Anonym poster: 50622ac74b0a170b466e0890c8cd56c3

Skrevet

Javel jeg er tydeligvis en besserwisser og irriterer dritten ut av han (han ble direkte sint) fordi at vi fikk en oppgave vi skulle gjøre og jeg rettet på han og mente at det var feil, eller at han måtte utdype svaret (vi måtte gjøre det sammen). Ja jeg er vel en drittsekk, men jeg foretrekker heller å være en vaginavasker!

Anonym poster: 50622ac74b0a170b466e0890c8cd56c3

Skrevet

Douchebag = vaginalvask-veske?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...