AnonymBruker Skrevet 28. august 2012 #1 Skrevet 28. august 2012 Dere som bruker klumpesand i kattedoen, kaster dere bæsjen i do? Det står på pakken at man ikke skal kaste klumpene i do, men er usikker på om det gjelder bæsj også... Anonym poster: a66e4732e53c65b152639a5313ffacfa
Zzyzx Skrevet 28. august 2012 #2 Skrevet 28. august 2012 Nei, det har aldri falt meg inn å kaste de i do. Spar bare klumpene opp i en hundepose som kastes neste gang jeg går ut med søpla.
matba Skrevet 28. august 2012 #3 Skrevet 28. august 2012 Bæsjen er vel ikke så farlig, men sanden vil tette doen. det letteste er vel å bare kjøpe svarte hundeavfalssposer og kaste de i bosset?
Gjest Bobler Skrevet 28. august 2012 #4 Skrevet 28. august 2012 Nei. Jeg bruker bæsje-poser til hund som jeg lemper alt oppi når jeg gjør rent, også hiver jeg det rett ut i søpla ute.
Gjest Lille-pus Skrevet 28. august 2012 #5 Skrevet 28. august 2012 Kattebæsjen (med klumpesand påført) spas opp i hundpose her også, og så bæres posen ut og legges i dunken for restavfall. I do har den iallefall ikke noe å gjøre, - jeg hadde ikke tenkt meg et så intimt forhold til den lokale rørleggeren
Leo Skrevet 29. august 2012 #7 Skrevet 29. august 2012 Jeg har et intimt forhold til den lokale rørleggeren og han anbefaler ikke klumpesand i do. Med eller uten bæsj . 1
Ryvre Skrevet 29. august 2012 #8 Skrevet 29. august 2012 Nei huff..sanden tetter fortere enn du tror. Se bare hva som skjer med sanden når katten tisser eller bæsjer i doen og tenk deg da om du daglig kaster sand i doen Jeg gjør rent doene til mine ildere morgen og kveld. Da kaster jeg det i en pose som jeg knyter sammen og legger i restavfallet på kjøkkenet. Går uansett ut med søpla hver kveld og når den lille posen er knytt så kommer det ikke særlig lukt. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 29. august 2012 #9 Skrevet 29. august 2012 (endret) Jeg har et intimt forhold til den lokale rørleggeren og han anbefaler ikke klumpesand i do. Med eller uten bæsj . Da klynger jeg meg til rullene med hundeposer, - og konstaterer at din lokale rørlegger høyst sannsynlig er i en helt annen kat(t)egori enn 'min' ! Beklager avsporingen.... Endret 29. august 2012 av Lille-pus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå