MaiTai Skrevet 28. august 2012 #1 Skrevet 28. august 2012 På mobilregningen min blir det trukket for innholdstjenester, opp til ca kr 100 per mnd, men jeg vet ikke hva disse er, og jeg mener jeg har stoppet spillabonnement osv. I fare for å virke dum så lurer jeg på om noen her inne vet hvordan kan man finne ut hvem som trekker disse innholdstjenestene? Det står jo veldig lite info på tlf-regningen? For apper og slikt blir vel ikke belastet tlf-regningen, men googlekontoen sant?
AnonymBruker Skrevet 28. august 2012 #2 Skrevet 28. august 2012 Du kan få spesifisert telefonregningen enten ved å ringe kundeservice eller å sende mail (noen har også mulighet for det på "min side"-funksjonen på nett). Da vil du få opp et kontakttelefonnummer for tilbyderen av innholdstjenesten. Ring denne og du vil få vite hva som er bestilt når. Anbefaler deg å legge inn sperre for innholdstjenester dersom du ikke bruker det mye. Apper skal gå på bank-/kredittkort hvis du har registrert det slik. Anonym poster: 9ed530e447a325b1023a0ebe4d10eff4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå