Lisaa Skrevet 28. august 2012 #1 Skrevet 28. august 2012 Hei! Jeg har for tiden ingen fritidsaktiviteter å holde på med - noe jeg savner stort og har holdt på med hele livet. Jeg er tjue år og har drevet med idrett hele livet. Dessverre har jeg aldri fått muligheten til å velge helt selv hva jeg har villet drive med (foreldre, forventninger, "typisk meg-aktiviteter") og har derfor endt opp med å drive med langrenn, styrketrening, fotball og golf. Typiske "treningssporter". For 1,5 år siden ble jeg lei og klare å avslutte trening jeg ikke trivdes med. Selve treningsfølelsen er derimot noe jeg virkelig savner! Derfor lurer jeg på hva jeg kanskje burde prøve meg på? Noen erfaringer / ideer? Hadde jeg fått velge selv, hadde jeg nok drevet med ballet, friidrett, fjelltur, klatring eller noe sånt... Åhh det er så vanskelig! Har noen erfaring med å begynne på slike aktiviteter seint? Eller eventuelt andre? Trenger et spark bak, for jeg er litt lei av å ligge på sofaen nå, haha! Hilsen Lisa
Gjest Wolfmoon Skrevet 28. august 2012 #2 Skrevet 28. august 2012 (endret) Jeg skal ta et klatrekurs nå. Har aldri klatrer før, så det blir en ny opplevelse som 28-åring :gjeiper: Nå har jeg ikke ambisjoner om å bli god, men å ha det gøy, og da burde de fleste aktiviteter funke Endret 28. august 2012 av Wolfmoon
Lisaa Skrevet 28. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2012 Klatring er fantastisk morsomt. Gjort det et par ganger i Oslo. Er det brattkortkurs du skal ta? Det var faktisk ikke en dum ide:) Lykke til!!
Gjest Wolfmoon Skrevet 28. august 2012 #4 Skrevet 28. august 2012 Jeg starter med et lite topptaukurs jeg, så får vi se om det blir mer etterhvert. Må jo finne ut om jeg liker det først eller ikke
Zakuro Skrevet 28. august 2012 #5 Skrevet 28. august 2012 Kampsport? Fantastisk trening, godt miljø, sosialt, det øker selvtilliten og du lærer å passe på deg selv. Jeg startet med dette som 20 åring og har kommet høyt i beltegradende, til tross for et års avbrekk pga. økonomi. Anbefales på det absolutt sterkeste^^, Og mange klubber tilbyr å prøve å trene med dem gratis for å få teste om det er noe for deg:)
AnonymBruker Skrevet 29. august 2012 #6 Skrevet 29. august 2012 Jeg driver med karate og styrketrening. Det er ikke noe i veien for å starte med kampsport i voksen alder. Jeg trener i en ren voksenklubb, hvor vi har 18 års aldersgrense. Der er nybegynnerne alt fra 18-60 (!). Nå har jeg meldt meg på tangokurs. Ikke la alderen stoppe deg Det er ikke som om man er dømt til et liv med sats og jogging som eneste treningsmuligheter når man går ut av tenårene. Anonym poster: 71075eaa5b759aa4e3b7322c6c48c067
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå