AnonymBruker Skrevet 28. august 2012 #1 Skrevet 28. august 2012 Vi har altså et Britax multitech-sete til jenta vår, og selv om vi prøver å stramme inn forankringsselene titt og ofte føler jeg at det er så lealaust, at man kan vugge på det. Gjør dette noe for sikkerheten eller skal det være helt pinnfast? Noen gode triks til å få dette til? Jeg kan jo også nevne at vi har vært veldig nøye på monteringen og fulgt bruksanvisningen til punkt og prikke. Anonym poster: 7cbdd6b36bb97afd0dc02d31874149f0
Marikke Skrevet 28. august 2012 #2 Skrevet 28. august 2012 Vi har også Britax multitech, og det står dønn stabilt. Det skal sies at første gangen mannen monterte det, var han skråsikker på at han hadde fulgt bruksanvisningen. Men jeg syntes setet var for lealøst, og gikk etter anvisningen i sømmene, og fant ut at han hadde gjort det feil. Det er litt styrete med de remmene som skal festes i forsetet. Tror feilen var at han hadde festet en rem, mens det er to remmer som skal på plass. Vanskelig å få dem helt stramme også. Og når de er festet, så kan du ikke flytte forsetet. Med bilbeltet, de to remmene og stangen i gulvet, skal det bli stabilt.
Britt Banditt Skrevet 28. august 2012 #3 Skrevet 28. august 2012 Vi kan vugge litt på det hvis vi rugger HARDT, men det står fast, ikke "lealaust".
AnonymBruker Skrevet 29. august 2012 #4 Skrevet 29. august 2012 Takk for svar. Da må vi bare prøve få strammet forankringsselene enda mer. Det er de som føles slakke. Anonym poster: 7cbdd6b36bb97afd0dc02d31874149f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå