Gå til innhold

Fant plaststrimler i kjøttdeigen, fikk igjen 400kr fra Gilde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Wow, jeg er positivt overrasket og sjokkert over behandlingen jeg har fått fra Gilde! Jeg kjøpte en kjøttdeig som jeg stekte, under stekingen oppdaget at det var en del små plaststrimler som jeg måtte dra ut av kjøttet. Da var det ikke så fristende for meg å spise det.

Det viste seg å være deler av produksjonplast og sånn, fikk jeg forklart.

I dag har det kommet inn 400kr fra Gilde som kompensasjon, det satte jeg pris på!

Kjøttdeigen kosta jo sikkert bare 30-40kr eller noe.

Økonomien er reddet i dag også, er noen dager til lønning :fnise:

Anonym poster: 588eece6af8632f527b5450eef7d81bb

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrev mail og klaget på pølser fra Gilde en gang, fikk 250 kr inn på kontoen som kompensasjon.

Skrevet

Jeg syns egentlig det var ganske lite penger for at du kunne risikert å spise skitten plast... :sjenert:

Anonym poster: 90dd3dd107358928f9204c3bcdccdead

• Liker 4
Skrevet

Joda, men jeg hadde vel lagt merke til de før jeg hadde spist for mye, og det er ikke på noe måte farlig fikk jeg beskjed om. Pengene kommer godt med :)

Skrevet

Jeg syns egentlig det var ganske lite penger for at du kunne risikert å spise skitten plast... :sjenert:

Anonym poster: 90dd3dd107358928f9204c3bcdccdead

Plasten er i all sannsynlighet mye "renere" enn kjøttet. Det er ikke akkurat det som er problemstillingen med å spise den.

• Liker 3
Skrevet

Det lønner seg å klage! Vi fikk nettopp gavekort på 400 € fra SAS fordi vi klaget på håndteringen da bagasjen vår forsvant ved mellomlanding. (Og det kom i tillegg til at de allerede har dekket alt vi hadde av utgifter forbundet med dette!)

Anonym poster: b33c18649df1a509fa9591394dd584f0

Skrevet

Det lønner seg å klage! Vi fikk nettopp gavekort på 400 € fra SAS fordi vi klaget på håndteringen da bagasjen vår forsvant ved mellomlanding. (Og det kom i tillegg til at de allerede har dekket alt vi hadde av utgifter forbundet med dette!)

Anonym poster: b33c18649df1a509fa9591394dd584f0

:Nikke:

Jeg klaget en gang på en boks tunfisk i gele fra Eldorado. Det var ikke noe fryktelig galt med den, den var bare helt smakløs. Fikk en stor boks med masse forskjellige Eldoradoprodukter i posten. :)

Gjest Memories
Skrevet

Hva skriver man når man sender en klagemail egentlig? Kjøpte en tørsjampo fra den der sexyhair serien på et parfymeri som jeg hadde i hylla en stund. Når jeg endelig skulle bruke den rant det først masse vanngreier ut av korka, og sprayen var helt rar. :P

Skrevet

Jeg fant noe som ikke skulle være der i en pose med seigmann en gang. Fikk 200 kr og haugevis av poser med seigmenn i posten.

Anonym poster: 8731b2a36b26c03e5b1f892a761c8239

• Liker 2
Skrevet

Pappa klagde på en frossenpizza en gang. Selv etter lang tid i ovnen, var bunnen helt bløt og deigete. Han fikk masse produkter av det merket frossenpizzaen hadde. :P Og da mener jeg MASSE..

Anonym poster: 031848bab3aacccf18eeac53203a5da9

• Liker 2
Skrevet

En venninne av meg likte å kjøpe melkesjokolade-rull fra freia, og disse var det alltid den marlboro-fuglen på, om dere husker?

Iallfall, en dag hun kjøpe sjokoladerullen sin, var det ingen marlboro-fugl på sjokoladen. Da sendte hun en mail og klaget på at det ikke var marlboro-fugl på sjokoladen lenger - mest for moro.

Hun fikk en baklagelse tilbake og masse sjokolade :ler:

Anonym poster: 6a0b5408e075826ad5602f95feb18081

• Liker 9
Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg er nesten litt skuffet over svaret fra ICA når jeg leser hvor mye fint folk får når de klager. Jeg skrev en konstruktiv tilbakemelding til ICA om pizzaen deres (en med brie og skinke) der jeg klagde på at den var en skuffende opplevelse. Jeg skrev at den var salt, hadde veldig lite fyll og at den hadde noen skinkebiter som smakte direkte gammelt og ekkelt. For ikke å snakke om at brien på pizzaen besto av én bitteliten dært midt på pizzaen som knapt ga smak til en liten munnfull. Jeg fikk bare et standard svar tilbake om at de skulle ta det videre til høyere hold. Ikke en eneste liten unnskyldning eller så mye som et bittelite plaster på såret... :unsure: Føler meg faktisk litt snytt.

• Liker 1
Gjest Fairydust
Skrevet

Jeg har aldri trengt å klage på noen ting. Kjipt - jeg har lyst å klage!! :rasende:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er nesten litt skuffet over svaret fra ICA når jeg leser hvor mye fint folk får når de klager. Jeg skrev en konstruktiv tilbakemelding til ICA om pizzaen deres (en med brie og skinke) der jeg klagde på at den var en skuffende opplevelse. Jeg skrev at den var salt, hadde veldig lite fyll og at den hadde noen skinkebiter som smakte direkte gammelt og ekkelt. For ikke å snakke om at brien på pizzaen besto av én bitteliten dært midt på pizzaen som knapt ga smak til en liten munnfull. Jeg fikk bare et standard svar tilbake om at de skulle ta det videre til høyere hold. Ikke en eneste liten unnskyldning eller så mye som et bittelite plaster på såret... :unsure: Føler meg faktisk litt snytt.

Er jo for at det ikke var snakk om en produksjonsfeil som du kan gå ut til media om, bedrifter slipper en god del bedre unna med en 200 lapp i kompensasjon som en beklagelse i stedet for sterkt redusert omsetning på grunn av at media har omtalt produksjonsfeilen.

Endret av meh
  • Liker 4
Skrevet

Jeg har aldri trengt å klage på noen ting. Kjipt - jeg har lyst å klage!! :rasende:

Når jeg leser denne tråden, gjør jeg meg mine tanker. Jeg skal klage på masse produkter, så kommer jeg til å få skapet fullt av godsaker. Smart når man er fattig student, hvert fall!! :fnise: :fnise:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg får mail fra Toro og klaget for noen år siden på skrivefeil (manglet bindestrek). De har enda ikke endret tittelen, men jeg fikk en eske med diverse ting fra dem. Det hadde en verdi på minst 100 kr., så da var jeg fornøyd.

Endret av sofie777
Skrevet

:Nikke:

Jeg klaget en gang på en boks tunfisk i gele fra Eldorado. Det var ikke noe fryktelig galt med den, den var bare helt smakløs. Fikk en stor boks med masse forskjellige Eldoradoprodukter i posten. :)

Det har jeg fått også!

Skrevet

Jeg klagde til Toro om at oppskriften bakpå Bernaise-sausen i økonomi-pakken deres var feil (på posen står det at det skal være 1 dl mer væske enn det skal være i sausen, men oppskriften på eska er riktig. Vet ikke om de har rettet opp det ennå..). Fikk 4 poser med saus av dem. jaja. .

Gjest BettyBoop
Skrevet

Wow, jeg er positivt overrasket og sjokkert over behandlingen jeg har fått fra Gilde! Jeg kjøpte en kjøttdeig som jeg stekte, under stekingen oppdaget at det var en del små plaststrimler som jeg måtte dra ut av kjøttet. Da var det ikke så fristende for meg å spise det.

Det viste seg å være deler av produksjonplast og sånn, fikk jeg forklart.

I dag har det kommet inn 400kr fra Gilde som kompensasjon, det satte jeg pris på!

Kjøttdeigen kosta jo sikkert bare 30-40kr eller noe.

Økonomien er reddet i dag også, er noen dager til lønning :fnise:

ååå. håper jeg og finner sånt i kjøttdeigen

Gjest Blubberella
Skrevet

Er jo for at det ikke var snakk om en produksjonsfeil som du kan gå ut til media om, bedrifter slipper en god del bedre unna med en 200 lapp i kompensasjon som en beklagelse i stedet for sterkt redusert omsetning på grunn av at media har omtalt produksjonsfeilen.

Antakeligvis, men det er jo flere som har klaget på små filleting og likevel fått kompensasjon. Føler meg fremdeles litt snytt altså :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...