Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2004 #1 Skrevet 19. februar 2004 Hei! Jeg lurer på en ting, lurer på hva dere synes om dette: Det er en gutt som jeg har kjent i 5 år og som jeg kommer veldig godt overens med. Vi er veldig like og har det moro. Noen ganger kan det føles som om vi er ment for hverandre, (vet det høres teit ut) for hver gang vi har møttes igjen etter lenge har vi funnet igjen den samme koselige tonen. Men det har liksom ikke blitt noe mere. Bl.a fordi jeg har vært i et forhold.Nå er jeg akkurat blitt singel, etter at forholdet tok slutt. Jeg synes dette er kjempetrist og jeg orker ikke en ny kjæreste på lenge. Men når jeg har kommet meg ut av sorgen, om noen måneder, tenker jeg litt på å ringe denne gutten som jeg har kjent i 5 år. For jeg vet nemlig at vi kommer til å få det fint sammen, hvis vi eventuelt blir sammen. Det er kanskje veldig rart å tenke: Når jeg har kommet meg ut av sorgen, har jeg lyst til å ringe denne gutten? Men det føles så riktig mellom meg og han. (Ikke akkurat nå selvfølgelig, siden jeg akkurat har blitt singel, orker ikke tanken på noen ny enda) Men det frister sånn å prøve med han senere, bare for å se om vi kommer til å få det så bra som jeg tror. Men det må selvfølgelig gå en stund, jeg orker ikke å hoppe inn i et nytt forhold enda fordi jeg er jo glad i exen min enda. Høres dette rart ut, det at jeg tenker sånn?
Sarabi Skrevet 19. februar 2004 #2 Skrevet 19. februar 2004 Hei! Jeg synes du skal følge ditt hjerte. Men tenk også på hva som kan skje om det ikke fungerer mellom dere. Kanskje dere vil miste det vennskapet dere har? Mitt tips: Ta deg en prat med han :-) Lykke til
Sarabi Skrevet 19. februar 2004 #3 Skrevet 19. februar 2004 P.S Jeg synes ikke det høres rart ut at du tenker sånn Det har jeg også gjort :-)
jente|20 Skrevet 19. februar 2004 #4 Skrevet 19. februar 2004 hehe.. det der var som å lese om meg sjøl.. gi det litt tid.. og ikke mist kontakten med denne gutten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå