Gjest brud3813 Skrevet 28. august 2012 #1 Skrevet 28. august 2012 Er det noen her som har erfaring med å kjøpe brudekjole over nettet? (Merk: Ikke fra disse typiske Kinasidene, men fra sider med butikker som holder til i USA eller UK som er autoriserte selgere av diverse merker, og som ikke har skumle returpolicyer.) Jeg ser at enkelte merker som også selges i Skandinavia er mye billigere feks i USA. Jeg vurderer derfor å prøve kjoler her, for deretter å kjøpe en identisk over nettet. Det jeg derimot er litt redd for er at jeg skal få noen skikkelig uhyggelige overraskelser hva gjelder ekstrakostnader (slik at det likevel ender opp med å koste omtrent det samme som det gjør her). Går det an å be dem sende kjolen som gave, og dermed få det billigere? Eller å be om å få det tax free? Noen erfaringer out there?
Amens Skrevet 28. august 2012 #2 Skrevet 28. august 2012 Jeg bestilte min kjole fra weddingdressfantasy.com. De er en liten brudesalong utenfor New York. De har ikke kjoler fra de store merkene men lager kjoler etter bestilling. Jeg ble meget fornøyd med kjolen de laget til meg. De hadde ikke min drømmekjole i katalogen så jeg ba dem gjøre endringer på en eksisterende modell. Med bolero og frakt som kom regninga på 6100,-. Når kjolen ankom Norge så ble jeg bedt om å betale ett fortollingsgebyr på 300,-. Skulle jo egentlig ha betalt moms, men det kravet har jeg aldri hørt noe til. Kjolen ble sendt med korrekt merking. Dette var den modellen jeg ba dem endre: Og dette er bildet av den ferdige kjolen: 1
Gjest Nyx Skrevet 28. august 2012 #3 Skrevet 28. august 2012 Jeg bestilte min kjole fra weddingdressfantasy.com. De er en liten brudesalong utenfor New York. De har ikke kjoler fra de store merkene men lager kjoler etter bestilling. Jeg ble meget fornøyd med kjolen de laget til meg. De hadde ikke min drømmekjole i katalogen så jeg ba dem gjøre endringer på en eksisterende modell. Med bolero og frakt som kom regninga på 6100,-. Når kjolen ankom Norge så ble jeg bedt om å betale ett fortollingsgebyr på 300,-. Skulle jo egentlig ha betalt moms, men det kravet har jeg aldri hørt noe til. Kjolen ble sendt med korrekt merking. Dette var den modellen jeg ba dem endre: Og dette er bildet av den ferdige kjolen: Herregud, for en nydelig kjole!
Amens Skrevet 28. august 2012 #4 Skrevet 28. august 2012 Herregud, for en nydelig kjole! Tusen takk^_^ Jeg følte meg veldig vakker. Det finnes bilder av meg i kjolen og andre bruder på deres facebook side: http://www.facebook.com/#!/pages/WeddingDressFantasycom/117323411616967
Gjest brud3813 Skrevet 29. august 2012 #5 Skrevet 29. august 2012 Jeg bestilte min kjole fra weddingdressfantasy.com. De er en liten brudesalong utenfor New York. De har ikke kjoler fra de store merkene men lager kjoler etter bestilling. Jeg ble meget fornøyd med kjolen de laget til meg. De hadde ikke min drømmekjole i katalogen så jeg ba dem gjøre endringer på en eksisterende modell. Med bolero og frakt som kom regninga på 6100,-. Når kjolen ankom Norge så ble jeg bedt om å betale ett fortollingsgebyr på 300,-. Skulle jo egentlig ha betalt moms, men det kravet har jeg aldri hørt noe til. Kjolen ble sendt med korrekt merking. Dette var den modellen jeg ba dem endre: Og dette er bildet av den ferdige kjolen: Wow! Takk for tips, og kjolen var utrolig fin!
Amens Skrevet 29. august 2012 #6 Skrevet 29. august 2012 Wow! Takk for tips, og kjolen var utrolig fin! Ikke noe problem^_^ Om du lurer på noe mer rundt min erfaring så PM meg gjerne.
Gjest Adriane Skrevet 29. august 2012 #7 Skrevet 29. august 2012 (endret) Kjolen til Amens er aldeles nydelig Og det er også takket være henne at jeg fant min drømmekjole på samme nettside! Så nå er jeg i dialog med Tova som driver firmaet, og alt virker veldig seriøst, og ikke minst får man særdeles god service! Gleder meg til det ligger bilde av meg også, under Real Brides Endret 29. august 2012 av Adriane 1
Gjest Nyx Skrevet 29. august 2012 #8 Skrevet 29. august 2012 Tusen takk^_^ Jeg følte meg veldig vakker. Det finnes bilder av meg i kjolen og andre bruder på deres facebook side: http://www.facebook....117323411616967 Åå, så fint..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå