Gå til innhold

Pretty little liars - sesongslutt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg til episoden kommer ut! Hvem tror dere er A?

Kan være det er Ezra eller Paige :P

Anonym poster: d2eb78ca8d0fd41168f96540a29e6521

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det sesongavsluttning denne uken? Og skal A bli avslørt? Siste episode så vi jo at det var to som opererer som A. Jeg tror en av de er Paige. Og så tror jeg Aria er den originale A...!

Skrevet

jaaa det er i natt :) gleder meg.

Anonym poster: 19be92f7352c0c07f7558b5f1d36d6c7

Skrevet

Det er sommerfinale 3a i kveld. men det kommer en halloween episode og så pause frem til sesong 3b.

Vi får vite en som står de nær har gått bak ryggen dems og er med på A-laget. det er flere på laget! så vi får nok enda flere spørsmål å bryne oss på til neste delsesong.

Skrevet

Nei, er det sesongavslutning i dag? :( Er det ikke flere episoder enn 12 denne sesongen da? Vet noen når kommer neste sesong ut?

Skrevet

hmm. jeg vet ikke om jeg likte avsluttninga eller ikke.

Gjest Memories
Skrevet

Ånei! Visste ikke at det var sesongavsluttning! Jaja, det var i alle fall en spennende episode. Hadde tenkt på det tidligere at denne personen kunne vært A, men hadde slått det kraftig ifra meg. Spesielt etter hva som skjedde mellom denne personen og en av hovedkarakterene i dagens episode. Ble relativt sjokkert, og skuffet. Huff :P

• Liker 3
Skrevet

ble sjokkert selv. skulle ønske det var noen andre i steden for.

• Liker 3
Skrevet

Han er ikke A egentlig,han skal bare beskytte spencer ! husker dere ikke den episoden hvor han var sinna på spencer for alle hemmelighetene at han sa at han skulle finne ut av ting selv..og i denne episoden så sa han til spencer at han var akkurat der han skulle være når spencer spurte om han tok den jobben for å komme seg vekk ? bare en tanke og ide og en trøst!

Hallween episoden kommer i oktober :))

• Liker 1
Gjest Memories
Skrevet

Han er ikke A egentlig,han skal bare beskytte spencer ! husker dere ikke den episoden hvor han var sinna på spencer for alle hemmelighetene at han sa at han skulle finne ut av ting selv..og i denne episoden så sa han til spencer at han var akkurat der han skulle være når spencer spurte om han tok den jobben for å komme seg vekk ? bare en tanke og ide og en trøst!

Hallween episoden kommer i oktober :))

Håper du har rett! :P

• Liker 1
Skrevet

Håper du har rett!

Ble helt sjokka da jeg så at det var han som var bak hettegenseren.

Anonym poster: d2eb78ca8d0fd41168f96540a29e6521

• Liker 2
Skrevet

Beklager å måtte skuffe meg selv og dere: Spoiler (sort of) - It is confirmed that Toby's intentions are not good... So there is no way that he is on the -A team just to help Spencer, sorry Spoby shippers. Thanks to Marlene King for letting this spoiler accidentally slip through!

Det er fra spoiler pagen på facebook :cry:

Skrevet

Beklager å måtte skuffe meg selv og dere: Spoiler (sort of) - It is confirmed that Toby's intentions are not good... So there is no way that he is on the -A team just to help Spencer, sorry Spoby shippers. Thanks to Marlene King for letting this spoiler accidentally slip through!

Det er fra spoiler pagen på facebook :cry:

Hmm.. Er dette bekreftet fra en sikker kilde da?

Jeg syntes det virker som han virkelig er glad i Spencer. Og hvis han da er med på A-team, så må Spencer være det og. Og det syntes jeg også virker rart. Jeg tror nemlig ingen av jentene er med på det. Min teori er at Allison ikke er død, og at hun er A. Tror heller ikke Garreth og Melissa er uskyldige.

Anonym poster: 93e87e65037034b68a420b326524cce7

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Jeg elsket siste episoden, hiiiiiii :laugh:

Skrevet

Det er jo ikke sesongslutt? Fortsetter igjen i oktober:)

Jeg ble oppriktig overraska over hvem som var inni hettegensern på slutten, men tror ikke det er han som drepte Allison.

Skrevet

Er det ikke samme storyen som i boka?

Skrevet

Jeg syntes det virker som han virkelig er glad i Spencer. Og hvis han da er med på A-team, så må Spencer være det og. Og det syntes jeg også virker rart. Jeg tror nemlig ingen av jentene er med på det. Min teori er at Allison ikke er død, og at hun er A. Tror heller ikke Garreth og Melissa er uskyldige.

jeg tror det er tvillingen til alison. alison er jo død

Skrevet

Åh, hater at vi må vente helt til october !

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor må Spencer være på the A-team dersom Toby er det?

Gjest Memories
Skrevet

jeg tror det er tvillingen til alison. alison er jo død

Jeg leste en plass at tvillingen hadde "overtatt" og latet som om hun var alison en stund, men så hadde alison kommet tilbake for å hevne seg og dermed drept tvillingen. Altså at det er alison og ikke tvillingen som er i live.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...