Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på jobbintervju på et utested ! og jeg har ikke peiling på hva jeg skal ha på meg for og vise at jeg er seriøs men avslappa ?

Soo anyone ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer litt ann på hva slags type utested det er? :) er det rocka, litt mer stivpynta der? hvordan går de ansatte kledd der?

Skrevet

Jeg hadde på en trang, mørk dongeribukse og en pen silketopp da jeg var på intervju på uteplass. De som intervjuet meg hadde på seg jeans og t-skjorte og uniform. Jeg fikk jobben.

Dersom det er en halvfin uteplass holder sannsynligvis med mørk dongeri og en pen overdel (med forutsetning om at alt er helt og rent), mulig en blazer og. En finere uteplass krever kanskje skjørt/dressbukse og skjorte/penere overdeler.

Gjest Fairydust
Skrevet

Du går aldri feil med sort bukse og hvit overdel :) F.eks. sort dongeribukse og hvit skjorte.

Skrevet

vel, de bruker en tshorte hvor det stor navnet på utestede når de jobber. det er både resturant , pub, og nattklubb . de har også uniformer til tider.

hadde tenkt på svart highwaist bukse, men høyhelte ankelboots , men er sykt usikker på hva jeg skal ha på meg som topp, hadde tenkt og bruke en grå litt sånn vintage/oldstil blazer den er utrolig fin og stillig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...