AnonymBruker Skrevet 27. august 2012 #1 Skrevet 27. august 2012 Veier nå 110 kg og er 165 cm høy. Med andre ord ingen sylfide, men ikke feit heller!!1 Vil likevel få av meg bilringen rundt magan, og litt strammere lår. Frokost: Rosinbolle med 1,5 l sjokkomjælk(drikker den utover hele jobbdagen) Lunsj: Kaffe og tre kokte egg hjemmenifra med ca. 50 gramm majonæs Middag: Kjøttretter, fiskeretter med fete sauser og blomkålmos. Omelett noen ganger Mellommåltid: Her spiser jeg ofte salat med halv boks rømme(for å få i meg nokk fett) Snæks: baconsvor(ingen carbohydrates) Kveldsmat: ca. ett glass fløte, blander gjerne litt fønlight(for å få litt freskere smak, det kan jo bli ganske kremet, fett) Jobber som konsulent hos nav, så blir en stillesittende jobb. Bil til og fra jobb, da jeg bor ca. 3 km unna jobb. Frokosten er jo usunn, det ser jeg og!! Men resten er jo ganske okei, da jeg lever etter lavkarboprinsippet. På lavkarbo-sider står det at om man spiser nok fett og lite carbohydrates, går jeg uanz ned i vekt. Jeg derimot har gått etter lavkarbo-prinsippet nå i 3 mnd og gått opp 9 kg. De sier at det kan gå litt opp i starten da man må vende kroppen sin til det og se litt hva den liksom tåler, men her ser det assa ut som om det går i feil retning? Tipz/råd til meg? Takk Anonym poster: cc7f235a5d9777d04861f12edf8e1331 4
Papirfly Skrevet 27. august 2012 #2 Skrevet 27. august 2012 Tipz: Dropp sjokkomjælk og GÅ til jobben. 3 km er ikke så langt. Hvis du ikke går ned i vekt, så passer kanskje ikke lavkarbo for deg?
Dolly-Duck Skrevet 27. august 2012 #3 Skrevet 27. august 2012 (endret) herlighet, så klart det var trolling, at jeg kunne være så dumm:P Endret 27. august 2012 av Dolly-Duck
AnonymBruker Skrevet 27. august 2012 #4 Skrevet 27. august 2012 Tuller du? Seriøst? Hahahaha, si at du er et troll!!!!<br /><br /> Anonym poster: 087cea57cc3736a087ab9cdc7776e79d
AnonymBruker Skrevet 27. august 2012 #5 Skrevet 27. august 2012 Tuller du? Seriøst? Hahahaha, si at du er et troll!!!!<br /><br /> Anonym poster: 087cea57cc3736a087ab9cdc7776e79d Anonym poster: cc7f235a5d9777d04861f12edf8e1331
HedvigR Skrevet 27. august 2012 #6 Skrevet 27. august 2012 Dette er jo åpenbart bare trolling. Var dessverre ikke så morsomt, ble ikke akkurat en skarp parodi heller, bare teit. 3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2012 #7 Skrevet 27. august 2012 Hahahaha. Ca. 4500 kalorier om dagen??? Bare frokosten din er 1300 kalorier. Ler meg ihjel!!! Tulletroll!!!!!<br /><br /> Anonym poster: 087cea57cc3736a087ab9cdc7776e79d 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2012 #8 Skrevet 27. august 2012 Dette er jo åpenbart bare trolling. Var dessverre ikke så morsomt, ble ikke akkurat en skarp parodi heller, bare teit. Hva med deg som plutselig skal leke kostholdsekspert og ernæringsfysiolog etter å ha lest et par setninger på fitnessbloggen? LÆTTIS, har lagt merke til det på flere av dine innlegg. Pinlig. Anonym poster: cc7f235a5d9777d04861f12edf8e1331 3
HedvigR Skrevet 28. august 2012 #9 Skrevet 28. august 2012 Hva med deg som plutselig skal leke kostholdsekspert og ernæringsfysiolog etter å ha lest et par setninger på fitnessbloggen? LÆTTIS, har lagt merke til det på flere av dine innlegg. Pinlig. Anonym poster: cc7f235a5d9777d04861f12edf8e1331 Det gjør jeg da ikke. Jeg er ikke i nærheten av amatørekspert en gang, så merkelig hvis du har fått den inntrykket. Er det å påpeke at dette er latterlig dårlig trolling å leke ekspert? 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2012 #10 Skrevet 28. august 2012 Det gjør jeg da ikke. Jeg er ikke i nærheten av amatørekspert en gang, så merkelig hvis du har fått den inntrykket. Er det å påpeke at dette er latterlig dårlig trolling å leke ekspert? Jeg har fått tre likes på synspunktet mitt, så det er tydeligvis ikke bare jeg som har lagt merke til den nye besserwisser-holdningen din.. Anonym poster: cc7f235a5d9777d04861f12edf8e1331
HedvigR Skrevet 28. august 2012 #11 Skrevet 28. august 2012 Jeg har fått tre likes på synspunktet mitt, så det er tydeligvis ikke bare jeg som har lagt merke til den nye besserwisser-holdningen din.. Anonym poster: cc7f235a5d9777d04861f12edf8e1331 Neida, greit nok det, men synes det er ganske trist at jeg formidler denne holdningen når det er noe jeg absolutt ikke vil. Kan du vær så snill vise til noen eksempler? Jeg kan relativt lite om kosthold og ernæring, så at jeg skal leke ekspert på dette har jo gått meg hus forbi. Jeg bare prøver å forbedre meg selv på området. 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2012 #12 Skrevet 28. august 2012 Neida, greit nok det, men synes det er ganske trist at jeg formidler denne holdningen når det er noe jeg absolutt ikke vil. Kan du vær så snill vise til noen eksempler? Jeg kan relativt lite om kosthold og ernæring, så at jeg skal leke ekspert på dette har jo gått meg hus forbi. Jeg bare prøver å forbedre meg selv på området. Jeg har blitt veldig glad i å lage veldig enkle salater, der jeg varierer hovedingrediensen. Bruker alltid mye salatblader, paprika, agurk, rødløk, hvitløk og masse cottage cheese. Og gjerne et nesten hardkokt egg. Og så bytter jeg litt på om jeg har oppkutta kylling, krydra karbonadedeig, et ekstra egg, skinke, fisk, svinekjøtt... Og gjerne en avocado! Hvis du har en salat med kylling, egg og cottage cheese burde den jo bli ganske proteinrik, men fortsatt kalorifattig I omelett kan du ha alt mulig! Hvis du vil ha den mer kalorifattig kan du bruke ett helt egg, og så bare bruke eggehviter på de resterende eggene du vil bruke. Personlig synes jeg man må ha med hele egg for å få best smak, men det er jo smak og behag. Cottage cheese er kjempegodt å ha i omelett, og der kan du også legge til alt du vil ha. Omelett med CC, smårettskinke, purreløk, rødløk og hvitløk er jo kjempegodt og enkelt. Anonym poster: cc7f235a5d9777d04861f12edf8e1331
HedvigR Skrevet 28. august 2012 #13 Skrevet 28. august 2012 Er det å leke kostholdsekspert å svare på spørsmål om matretter? Unnskyld hvis jeg virker litt defensiv, men må jo få lov å forsvare meg Jeg svarer på bare vanlige, enkle eksempler, som jeg personlig synes er godt, og jeg prøver jo ikke formidle noe nytt eller kontroversiell informasjon? Hun spurte jo om mat som er proteinrik og kalorifattig, hvis ikke hadde jeg ikke tatt med delen. Det er jo allmennkunnskap, og ikke et tema jeg på noen måter prøver å briefe med kunnskap, da hadde jeg prøvd med noe mer imponerende for å si det sånn Også har du uthevet at jeg synes noe smaker noe bedre enn et annet alternativ? Ja, der sier jeg min personlige mening om noe så subjektivt som smaken, jeg vet ikke helt hvordan det er å være besserwisser. Egentlig blir jeg litt forvirra av eksemplene, for jeg skjønner ikke hvorfor at noe av det du har uthevet skal fremme det du mener, f.eks. det om avocado? Hvorfor er det besserwisser at jeg kommer med en mening om at avocado er godt i salat? Igjen, mener ikke at oppfatningen er feil, men vil jo selvfølgelig rette på den, da det ikke er slik jeg vil fremstå. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå