AnonymBruker Skrevet 27. august 2012 #1 Skrevet 27. august 2012 Veier nå 110 kg og er 165 cm høy. Med andre ord ingen sylfide, men ikke feit heller!!1 Vil likevel få av meg bilringen rundt magan, og litt strammere lår. Frokost: Rosinbolle med 1,5 l sjokkomjælk(drikker den utover hele jobbdagen) Lunsj: Kaffe og tre kokte egg hjemmenifra med ca. 50 gramm majonæs Middag: Kjøttretter, fiskeretter med fete sauser og blomkålmos. Omelett noen ganger Mellommåltid: Her spiser jeg ofte salat med halv boks rømme(for å få i meg nokk fett) Snæks: baconsvor(ingen carbohydrates) Kveldsmat: ca. ett glass fløte, blander gjerne litt fønlight(for å få litt freskere smak, det kan jo bli ganske kremet, fett) Jobber som konsulent hos nav, så blir en stillesittende jobb. Bil til og fra jobb, da jeg bor ca. 3 km unna jobb. Frokosten er jo usunn, det ser jeg og!! Men resten er jo ganske okei, da jeg lever etter lavkarboprinsippet. På lavkarbo-sider står det at om man spiser nok fett og lite carbohydrates, går jeg uanz ned i vekt. Jeg derimot har gått etter lavkarbo-prinsippet nå i 3 mnd og gått opp 9 kg. De sier at det kan gå litt opp i starten da man må vende kroppen sin til det og se litt hva den liksom tåler, men her ser det assa ut som om det går i feil retning? Tipz/råd til meg? Takk Anonym poster: cc7f235a5d9777d04861f12edf8e1331 4
Papirfly Skrevet 27. august 2012 #2 Skrevet 27. august 2012 Tipz: Dropp sjokkomjælk og GÅ til jobben. 3 km er ikke så langt. Hvis du ikke går ned i vekt, så passer kanskje ikke lavkarbo for deg?
Dolly-Duck Skrevet 27. august 2012 #3 Skrevet 27. august 2012 (endret) herlighet, så klart det var trolling, at jeg kunne være så dumm:P Endret 27. august 2012 av Dolly-Duck
AnonymBruker Skrevet 27. august 2012 #4 Skrevet 27. august 2012 Tuller du? Seriøst? Hahahaha, si at du er et troll!!!!<br /><br /> Anonym poster: 087cea57cc3736a087ab9cdc7776e79d