AnonymBruker Skrevet 27. august 2012 #1 Skrevet 27. august 2012 Jeg har valgt Rettslære som ett av mine programfag på VGS, men tar dette som privatist. Hvordan er eksamen i dette faget? Slik jeg har forstått det er det både skriftlig og muntlig eksamen i dette faget. Hva går de ut på? Anonym poster: 3adbdeff48fe5c99df43f4f53059f4c7
Judy.F Skrevet 29. august 2012 #2 Skrevet 29. august 2012 Jeg har valgt Rettslære som ett av mine programfag på VGS, men tar dette som privatist. Hvordan er eksamen i dette faget? Slik jeg har forstått det er det både skriftlig og muntlig eksamen i dette faget. Hva går de ut på? Anonym poster: 3adbdeff48fe5c99df43f4f53059f4c7 Jeg har bare hatt muntlig eksamen i rettslære. Da fikk vi to oppgaver som var helt like som de eksempeloppgavene som står i bøkene. Hverken vanskeligere eller lettere. Bare litt mer omfattende. Du fremfører svaret du har kommet frem til og så spør sensor deg om forskjellige ting fra samme lover og kapitler du har brukt i oppgaven.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2012 #3 Skrevet 29. august 2012 Jeg hadde bare skriftlig eksamen som privatist, var faktisk en viktig grunn til at jeg valgte det Men det er noen år siden nå da. Eksamen var veldig grei, ble ferdig lenge før tiden og fikk en sekser. Kjøp en oppgavebok med løsningsforslag, det er veldig nyttig å se hvordan man skal formulere svarene. Hvis det fortsatt er skriftlig eksamen da. Anonym poster: 525752f444be6d0b7f02cf72d7f69d3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå