Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2004 #1 Del Skrevet 19. februar 2004 ... og som hun har forandret seg! Hun har vært der fire ganger, de to siste i 8 timer. Disse to gangene har hun vært et mareritt hjemme etter hun har kommet hjem. Jeg kjenner henne overhode ikke igjen, hun er sinna og griner og herjer! Hun som vanligvis er snill som et lam! Det virker som hun har det veldig fint hos dagmammaen og dessverre er hun nødt til å være der i 8 timer de dagene hun skal være der (tre dager i uka). Hva er det som skjer med henne??? Er det det at hun ikke takler to sett med regler eller er det bare en normal reaksjon nå i begynnelsen? På fridagene er jenta vår akkurat som før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 19. februar 2004 #2 Del Skrevet 19. februar 2004 Vil vel tro at jenta di er ekstra sliten etter en hel dag hos dagmamman - akkurat slik vi er etter en lang dag på jobben... Etterhvert kan det til og med hende at lillemor blir fornærmet over at hun blir "forlatt" slik hos fremmede, det var vår eldste en tid. Da ville han ikke smile no' særlig før vi var kommet hjem... Det ordner seg nok etterhvert når hun blir vant til sin nye dag og rutiner! (..jeg hører at dette virker veldig logisk, og har selv opplevd det med eldstemann. Allikevel skal jeg vel bekymre meg om akkurat dette når vår yngste skal til dagmamma/barnehage til høsten... :-? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Rosin Skrevet 19. februar 2004 #3 Del Skrevet 19. februar 2004 Er nok overgangen. Nye rutiner og et nytt menneske å forholde seg til. Så små unger er ganske avhengi av de faste rutinene de er vant med, så det er klart det blir en reaksjon. Det går seg nok til etterhvert. Men vær obs på at i perioder kan hun slå seg " vrang" når du skal forlate henne. Helt normalt men ganske slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå