Capricorn Skrevet 27. august 2012 #1 Skrevet 27. august 2012 (endret) Har fått 10 nye oppdateringer, men den klarer ikke å installere dem. Den har stått på 1 av 10 i et døgn nå. Har ikke hatt problemer med tidligere oppdateringer. Hva kan være galt? Edit: Vet ikke hvordan jeg klarte å legge denne under Forbruker og økonomi...... Endret 27. august 2012 av Capricorn
Gjest Høymann Skrevet 27. august 2012 #2 Skrevet 27. august 2012 Prøv Microsoft FixIT Jeg kan ikke svare på hvorfor du la tråden under økonomi
Capricorn Skrevet 27. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2012 Prøv Microsoft FixIT Jeg kan ikke svare på hvorfor du la tråden under økonomi Takk, nå virket det!
Capricorn Skrevet 2. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2012 Det virket visst ikke allikevel Nå maser den om igjen om oppdateringer og den bare står sånn i timesvis. Kjørte FixIt igjen og den sier at det ikke skal være noen problemer, men det er det samme ennå. Noen som har et annet forslag?
Gjest Høymann Skrevet 2. september 2012 #6 Skrevet 2. september 2012 http://forums.techguy.org/windows-xp/605173-some-solutions-fixing-windows-update.html Håper du kan engelsk.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2012 #7 Skrevet 2. september 2012 Jeg har akkurat samme problemet! Det har vært sånn i sikkert et par uker nå; jeg får opp beskjed om at PC'en skal restarte pga oppdateringer (sånn vanlig lite vindu der man kan velge å restarte med én gang eller å utsette i maks 4 timer). Hver gang jeg prøver på det, så står det etter hvert på skjermen at den "tilbakestiller oppdateringer" eller noe slikt, og så begynner samme runden om igjen Jeg har også prøvd Fixit, men det hjalp ikke stort... Anonym poster: 2d14097fa29f3479748ccab079174145
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå