Gå til innhold

Hudpleie i salong

LaCoste

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt en hudpleie time i salong. Har aldri vært på noe lignende før.. Har ikke spesielt uren hud, men tenkte det var gøy å prøve. Så lurer jeg på om huden blir veldig stygg rett etterpå..? Noen som vet? Hvor lenge er huden evt "stygg"/rød?

Dere som har gjort dette; er det bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gjort dette mange ganger og også utført det :D

Det varierer litt hvor lenge man er rød alt etter hva som må gjøres. Jeg har litt overaktive kapillærårer i overhuden så jeg er rød en del timer. Når jeg våkner opp dagen etterpå derimot har jeg fin-fin glød i huden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo an på hvilke behandling du skal ta. Huden skal vel ikke bli rød og flammete etter en behandling??? Kanskje viss en har tatt en ansikts behandling med klyping av kviser.

Jeg tar syrebehandlinger og huden gløder og er stram og fin mange dager etterpå :-)

Kira27: Jeg kan anbefale Cliniqe 81, Lena Linnè. De har kampanje nå på behandling mellom kl. 0900 til 1400. Hudpleie med litt massasje samt vippe og brynfarge for kr. 550,-

Hudpleie kan bare anbefales :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo som du sier litt an på behandling og på huden til den som får behandlingen. Det er ganske vanlig å bli litt flammete og rød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...