Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har noen tips/råd om en god vannfast mascara? Skal gifte meg til sommeren og i den forbindelse ville det være bra med en vannfast en..da jeg helt sikkert kommer til å felle en tåre eller ti...................

Vet noen om kanebo sin er god?

*klem* :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanebo 38 har fått masse skryt.

Selv sverger jeg til Helena Rubenstein. Jeg har brukt den som vant testen på tv2 i flere år. Jeg trener mye, og selv med høy tempratur og masse svette holder den bra.

Skrevet

38 graderen er ikke noe bra dersom du i tillegg vil ha lange, fyldige vipper... men for bare tårene sin del er den fin, fin.

Skrevet

ok..men ønsker fine lange vipper også... gjør ikke kanebo sin det?

Skrevet
ok..men ønsker fine lange vipper også... gjør ikke kanebo sin det?

Den forlenger ikke noe særlig, men gir veldig fin farge, som ser fullstendig naturlig ut (i motsetning til mange "vippeforlengende" mascaraer).

Gjest Katarine
Skrevet

Jeg bruker Helena Rubinstein og har ikke prøvd andre vannfaste. Den er suveren mot tårer, og gir OK vipper.

Skrevet

Jeg er kjempefan av Kanebo 38°. Den sitter som et skudd så lenge du ikke bruker varmt vann, og det ser veldig pent og naturlig ut. At den ikke gir masse volum og lengde er bare et pluss spør du meg, jeg liker ikke å se ut som om jeg har løsvipper uansett. :)

Skrevet
At den ikke gir masse volum og lengde er bare et pluss spør du meg' date=' jeg liker ikke å se ut som om jeg har løsvipper uansett. :)[/quote']

:enig_animasjon: My point exactly!

Skrevet

Jeg synes L'Oréals Intensifique som vannfast er veldig god!

Skrevet

Ellers så har Clarins en Mascara Fix (tror jeg den heter). Det er en slags klar voks som du børster på utenpå din favorittmaskara når du trenger totalt vannfasthet. Funker perfekt for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...