AnonymBruker Skrevet 27. august 2012 #1 Skrevet 27. august 2012 Hei dere. Kjæresten min på 22 har snart bursdag. Tenkte kanskje å enten kjøpe parfyme, klær, armband eller dataspill/playstation. På data så spiller han skyrim, bf2/3, call of duty, minecraft, så jeg vet ikke helt. Er det noen spill som dere tror han ville likt? Playstation og for all del, der spiller han alt mulig. Anonym poster: 25dfdcb2cb14ea7d31b9b1505d4728dd
Betty2 Skrevet 27. august 2012 #2 Skrevet 27. august 2012 Typen spiller disse spillene, men i den senere tid snakker han varmt om World of thanks, og det er stadig vekk dette han faller tilbake på når han har rundspilt de andre spillene. litt usikker på om dette er et cd rom spill, eller noe du får tak i på nettet.
Anjah Skrevet 27. august 2012 #3 Skrevet 27. august 2012 Book of Unwritten Tales! Det er et klassisk klikk og pek spill, med mye humor. Det kan faktisk kjøpes via Steam nå
AnonymBruker Skrevet 27. august 2012 #4 Skrevet 27. august 2012 Takk for svar dere! De to spillene dere har komt med hadde han kanskje likt ja Skal lese litt mer om dem. Hvor kjøper dere dataspill på nettet egentlig? Og kom gjerne med flere tips! Anonym poster: 25dfdcb2cb14ea7d31b9b1505d4728dd
Eirasi Skrevet 27. august 2012 #5 Skrevet 27. august 2012 Assassin's Creed-serien er utrolig gode spill. En må ikke ha spilt de foregående spillene for å få med seg historien, de trenger altså ikke å spilles i riktig rekkefølge, men det hadde såklart vært en fordel. Både samboer og jeg spilte disse mye og gleder oss som bare det til neste som kommer snart
AnonymBruker Skrevet 27. august 2012 #6 Skrevet 27. august 2012 Assassin's Creed-serien er utrolig gode spill. En må ikke ha spilt de foregående spillene for å få med seg historien, de trenger altså ikke å spilles i riktig rekkefølge, men det hadde såklart vært en fordel. Både samboer og jeg spilte disse mye og gleder oss som bare det til neste som kommer snart Takk for svar Ja de spillene har jeg faktisk lest om. Men hva er best, å kjøpe det siste spillet som er komt ut? Eller skal jeg begynne å kjøpe det første? Anonym poster: 25dfdcb2cb14ea7d31b9b1505d4728dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå