Gå til innhold

Farge på brannmur når jeg maler stua

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å male om stua. Har i dag en helt lys farge, men har lyst på en annen ny og lys farge. Nå har jeg en brannmur/pipeløp som stikker ut fra veggen (51 x 51 cm). Denne har en ruglete overflate. Jeg har ikke montert vedovn. Denne er i dag hvit.

Skal jeg fortsatt holde den hvit lik lister og vinduskarmer eller skal jeg male den i samme farge som resten? Den deler på en måte stua i to. På den ene siden har jeg tv og reolstystem. På den andre siden har jeg spisebord. Vurderer å male veggen bak tv og reol i en helt annen farge bare for å få litt liv inn.

Anonym poster: 000ef21e0269a0be82dbc28d675d9f67

Skrevet

Drar opp denne jeg

Anonym poster: 000ef21e0269a0be82dbc28d675d9f67

Skrevet

Vi hadde også sånn ruglete mur, men da vi pusset opp gjorde vi brannmuren vår helt slett og malte den i samme farge som resten av stua. Nå går den helt i ett med veggene så man ser ikke hvor det er mur og hvor det er vanlige vegger. Vi er veldig glad for at vi gjorde det.

Anonym poster: baebaa6a26ed57470f1b7fe9e7f97e38

Skrevet

Leieboeren vår fikk et infall og malte brannmuren svart, mens resten av stua er lys. Det ble kjempestilig!

Gjest Sophie Magdalene
Skrevet

Vi hadde også sånn ruglete mur, men da vi pusset opp gjorde vi brannmuren vår helt slett og malte den i samme farge som resten av stua. Nå går den helt i ett med veggene så man ser ikke hvor det er mur og hvor det er vanlige vegger. Vi er veldig glad for at vi gjorde det.

Anonym poster: baebaa6a26ed57470f1b7fe9e7f97e38

Akkurat det hadde jeg også gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...