Gå til innhold

Hvorfor er jeg lei meg for å være singel - hvorfor blir man glad for å være to?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg må være lei meg fordi jeg er singel. Hvorfor kan jeg ikke bare være glad?

Riktignok så har jeg aldri hatt kjæreste, så har vel mye uoppdaget enda...

Men hvorfor blir man trist av å være singel, og glad for å være to? (Tenker da på gode forhold...)

Anonym poster: a4984a6ceb06c75ec1becc109a7c9bab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja. Det kan du si. Jeg er lei meg for å høre at du ikke har det så godt. Jeg tenker at mennesker er relasjonelle skapninger, og at de fleste av oss føler behov for intimitet, nærhet og felleskap/tilhøringhet. Kjæresterelasjonen er spesiell i det at den ofte er nærere og mer intim enn de fleste andre relasjoner - på godt og vondt. Kanskje savner du det å føle nærhet til noen? Jeg vet ikke. Jeg synes du skal ringe en venn, og få en god klem :) Finn på noe kjekt med noen du liker å være sammen med. Kjærestene kommer, de, skal du se :)

En klem fra meg også.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg må være lei meg fordi jeg er singel. Hvorfor kan jeg ikke bare være glad?

Riktignok så har jeg aldri hatt kjæreste, så har vel mye uoppdaget enda...

Men hvorfor blir man trist av å være singel, og glad for å være to? (Tenker da på gode forhold...)

Anonym poster: a4984a6ceb06c75ec1becc109a7c9bab

Fordi instinktene er sånn. Det har vært viktig for at arten menneske skulle overleve. Noe må motivere til å danne par og føre arten videre.

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men for å ha et godt forhold er det nesten minstekrav at du har det først godt med deg selv som singel. Ikke se på tilværelsen som et offerrolle.. Bruk tiden på å bli sikker på deg selv, hvem du er hvor du er på vei hen og hva du vil se etter hos en evt kjæreste. Da har du et godt utgangspunkt.. Også må du ha ditt eget selvstendig liv med eget nettverk , jobb o.l., for det er ikke særlig attraktiv med klengete kvinner ( heller ikke menn ) som ikke har eget å fore med.

Ellers så må du bare gå å være sosial, og gå med åpne øyne så blir det nok på deg også snart skal du se... Og ikke tru at menn finner det som et godt utgangspunkt for et fast forhold kvinner som ligger på rygg etter en date og noen komplimenter.

Nå fikk du svar på mere enn du ønsket, og dette er min privat mening, som jeg fikk av 17 år " ute på markedet " :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...