Gå til innhold

Hvit eller ivory brudekjole

23 stemmer

1. 1. Hva synes du er penest?

• Hvit
      4
    • Ivory
      19

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg skal kjøre kritthvit brudekjole eller ivory/elfenbenshvit. Hva synes dere damer er penest? :sexy:

Fint om dere stemmer for den fargen som dere liker best og kommer med eventuelle argumenter for valget nedenfor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet ikke jeg hvordan du ser ut, men om du har den hudtypen of fargen som mange kvinner i dette landet har så vil det nok være penest med en kjole i elfenben. Flere brudesalonger jeg har vert i anbefaler elfenben til oss lyse nordiske kvinner og er veldig glad for at den nyansen nå er mest moderne.

Men for all del, om du føler du er penest i kritthvitt, så gå for en kritthvit kjole^_^

Skrevet

Takk for innspillet. :) Jeg er kritthvit, så er usikker på komboen hvit og hvit. Samtidig vil jeg ikke at kjolens farge - hvis elfenbens - skal kræsje med hudfargen min. :O

Skrevet

Jeg hadde helt hvit kjole og angrer ikke.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg fikk høre at stoffet var mer skinnende om jeg valgte helt hvitt, og at det kanskje ble litt mykere utseende på den med ivory, men så er jeg litt tradisjonell også da, og hvitt er ultratradisjonelt. Dilemma deluxe dette her. :forvirret:

Takk for innspillet, Yvonne, selv om det ikke gjorde det lettere. ;)

Skrevet

Jeg tror den beste måten å finne ut om du kler hvit eller elfenben best er ved å prøve.

Skrevet

Du kan mest sannsynlig kun bruke kun den ene da den ene vil være penest på deg. Selve hvitfargen har ingenting med kjolemodellen å gjøre da du kan få de fleste kjoler i både hvitt og ivory. Prøv så vil du fort se hva som er finest. Som nevnt ovenfor så er det få bruder som kan bruke kritthvit kjole - det blir rett og slett for lyst og ikke fint.

Skrevet

Jeg er relativt lys i huden, men kler hvitt bedre enn ivory siden jeg har kalde farger i øyne/hår osv, derfor hadde jeg kritthvit kjole uten at det ble stygt av den grunn.

Tilbehøret mitt passet også bedre til en helt hvit kjole.

Til poenget: For å se hva du kler best må du nesten bare prøve deg frem.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har i dag sjekka hvordan jeg kler både ivory og hvitt (riktignok ikke brudekjoler men vanlige klær) og jeg tror jeg har bestemt meg for ivory. Det kledde meg utmerket. Jeg også har kalde toner i både hårfargen og øynene. :)

Takk for alle innspillene, og det var veldig lurt å teste. Er så morsomt at når du går kledt i ivory så går det ikke lang stund før du synes det ser hvitt ut, og det vedvarer til noe kritthvitt er ved siden av deg. Merkelig med det. ;)

Skrevet

Nå har jo TS prøvd seg ferdig, men andre kan kanskje ha nytte av et triks for å se hvilken hvitfarge man kler best: hold plagget opp til øynene. Hva skjer med det hvite i øynene dine da? Ser det gulaktig eller blåaktig ut er hvitfargen du prøver feil til deg. Ser det hvitt ut er det klaff med fargen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...