Gå til innhold

Invitere til middag uten å være interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble kjent med en man på nett. Første gangen gikk vi en tur i byen i ca 5 timer. Ei uke senere inviterte jeg ham på en tur rundt byen. Vi gikk langs brygga, og pratet i flere timer. Så foreslo han å gå på en restorant vi hadde gått forbi litt tidligere. Han spanderte middag, selv om jeg ville betale min del selv. Det kostet ham 450 kr for begge. Vet ikke om det er mye å betale for bare bekjentskap, men tror dere han tenkte på dagen som en date? Vi gikk rundt byen i 9 timer. Bruker menn så mye tid uten at de er interesserte i jenta?

Vel, jeg er i hvertfall sikker på at han var interessert i meg som en samtalepartner, for vi hadde det fint. Han nevnte på slutten at han håpet det ikke var siste gangen, hintet om å se på bilder vi hadde diskutert tidligere... Men vi avtalte ikke noe nytt møte.

Hva tenker dere?

Det enkleste er selvfølgelig å vente til han tar kontakt og det kommer jeg til å gjøre, men vil gjerne høre også hva andre tenker.

Anonym poster: 1a5170e9d25a757327e65131ba71f6f8

Videoannonse
Annonse
Gjest Sunnhet
Skrevet

Slik jeg ser det, jeg er jente selv, så er det hvertfall en interesse der.

Dere har i hvert fall et grunnlag, god kommuniksjonskjemi.

Jeg tror ikke noen ville brukt så mange timer med en person på gåtur uten interesse. Hva interessen er kan ikke sies enda, men du får bare vente å se. Det lover i allefall godt.

Heng deg riktignok ikke opp i at han spanderer. Jeg tror menn generelt liker å være gentlemen, at det gir de en slags bedre følelse av å være menn. Noe som er veldig fint for oss...

Uansett, lurt av deg å la han kontakte deg først nå.

Er han interessert i deg, som mer enn en venn, vil han nok ta en del kontakt og være på hugget. Be deg ut, kanskje fortelle deg det, gi deg mye oppmerksomhet...

Intet unntak!

Det finnes vel kanskje unntak, men de vil du ikke ha :P

Lykke til! :D

Skrevet

Jeg håper det stemmer det du skrev. Vi så hverandre sist på lørdag og nå er det 2 dag uten kontakt.

TS

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Høres ut som en date :)

Kontakt ham selv, da vel? Han har jo gjort det rimelig åpenbart at han er interessert, har du gitt noe tilbake?

• Liker 2
Skrevet

Høres ut som en date :)

Kontakt ham selv, da vel? Han har jo gjort det rimelig åpenbart at han er interessert, har du gitt noe tilbake?

Ja, jeg har jo også sagt at jeg hadde det hyggelig. Dessuten, så var det meg som inviterte ham på 2. møte. Og når det gjelder det 1. møte, så foreslo han å ta en kaffe eller gå en tur et par ganger uten å spørre konkret. Så det var også jeg som sa "Du vet jeg ikke kommer til å be meg ut med deg?" "Ja, det merket jeg. Har du tid på fredag?" Slik avtalte vi å møtes første gangen. Så han vet vel jeg ville møte ham?

Eller hvor var han åpenbar?

TS

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Han sa jo han håpet det ikke var siste gangen dere møttes, dette synes jeg er ganske åpenbart :)

En 9timers date er jo også et godt tegn.

Han virker kanskje litt treig i avtrekkeren? Kjedelig å måtte ta alle initiativ selv (been there, done that), men kan jo være det gir seg om dere blir bedre kjent. Ville bedt han på en date til, jeg! Send en mld når helgen nærmer seg og spør om han har planer, eller noe.

• Liker 1
Skrevet

Han sa jo han håpet det ikke var siste gangen dere møttes, dette synes jeg er ganske åpenbart :)

En 9timers date er jo også et godt tegn.

Han virker kanskje litt treig i avtrekkeren? Kjedelig å måtte ta alle initiativ selv (been there, done that), men kan jo være det gir seg om dere blir bedre kjent. Ville bedt han på en date til, jeg! Send en mld når helgen nærmer seg og spør om han har planer, eller noe.

Jeg har mistanke om at han tar kontakten før det og. Jeg fikk nummeret hans før den første gangen vi møtes, men aldri brukte den. Han har fått nummeret mitt for 3 dager siden.

Ellers praatet vi på nett en god del i mellomtiden. Men nå vil jeg ikke ditt, siden vi utvekslet numrene. Han har ikke sendt meg noe deg heller, så ingen vits i å logge seg på.

TS

Skrevet

Jeg må spørre deg om et spørsmål. Hvorfor nøler du?

• Liker 2
Skrevet

Motspørsmål: Hvorfor går ikke du bare og tar deg en nuddel?

Anonym poster: 3ba9290153fd18d688e9e51e64342bcf

• Liker 3
Skrevet

Motspørsmål: Hvorfor går ikke du bare og tar deg en nuddel?

Anonym poster: 3ba9290153fd18d688e9e51e64342bcf

Du klarer bedre enn det, prøv en gang til da ...

• Liker 2
Skrevet

Fullstendig enig med SemperFi her.

Denne mannen har investert timer (og også penger i deg...). Ja, jeg tror han er interessert, men at han venter på litt mere guts og initiativ fra deg. Slutt å vær så kostbar og prinsesse. Ta kontakt om du virkelig liker denne mannen.

• Liker 2
Gjest Wei Wei
Skrevet (endret)

Kanskje han ringer i dag?

Endret av Wei Wei
Skrevet

Fullstendig enig med SemperFi her.

Denne mannen har investert timer (og også penger i deg...). Ja, jeg tror han er interessert, men at han venter på litt mere guts og initiativ fra deg. Slutt å vær så kostbar og prinsesse. Ta kontakt om du virkelig liker denne mannen.

Takk for svar. Vil bare nevne at komentaren om nuddler ikke var min.

Skal jeg virkelig være den første som tar kontakt igjen?

Har tenkt å vente litt til, så skriver jeg en sms etter jobb i dag. Skal oppdatere dere.

TS

Skrevet

Jeg vet ikke. Jeg er redd for at jeg inbiller meg interesse fra hans side. Han kunne jo også gi et lyd fra seg, men han gjør ikke det. Hva om han kommuniserer med flere på nettet?

TS

Skrevet

Jeg vet ikke. Jeg er redd for at jeg inbiller meg interesse fra hans side. Han kunne jo også gi et lyd fra seg, men han gjør ikke det. Hva om han kommuniserer med flere på nettet?

TS

Den muligheten finns, ja.

Dumt å stole på noen du ikke kjenner.

Skrevet

Han har traska rundt med deg i byen i 7-8 timer fordelt på to date og spandert middag. Er han ikke interesert i deg må han være verdens mest tålmodige og vennskaps søkende mann.

Tror ikke du taper noe med å sende han en melding :)

Skrevet

Han skrev på nett i dag. Så, det var godt å få bekreftet på deg måten at han vil gjerne fortsette å holde kontakt. Nå er det greit hvis jeg tar litt initiativ også. Har skrevet en fint utfyllende svar til ham.

• Liker 2
Skrevet

Ja, ja. Vi sendte et par meldinger frem og tilbake og så ble det stille igjen.

Jeg er ikke overbevist om at han er interessert før han initierer et nytt møte...

Synd at jeg likte å være med ham. Det gjør ting så mye vanskeligere.

Skrevet

Det var TS i de siste to innleggene.

Skrevet

Kanskje han ikke er en mann som liker å kommunisere skriftlig, og heller vil treffe ansikt til ansikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...