Gå til innhold

42 stemmer

1. 1. En het natt med en rik forretningsmann - Fremtiden er sikret for hele familien.....Tar du tilbudet?

• Ja
      26
    • Nei
      16

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er et hypotetisk problemstilling som 99,9% aldri vil oppleve, men temaet er interessant og forteller hvor de moralske grensene hos folk går.

Se for deg at du er i en meget vanskelig situasjon økonomisk, eneforsørger til et par barn som må finne seg i å leve meget spartansk. Dere er rett og slett fattig. Du må jobbe ræva av deg for å få det til å gå sånn noenlunde rundt, men likefullt strekker ikke midlene til. Livet er rett og slett et slit og du ser ikke lys i enden av tunnelen.

Så får du tilbudet. En het natt med en rik forretningsmann. Kun EN natt. No strings attached. Fullstendig diskret. INGEN andre vet om det. Betalingen er at fremtiden er sikret for deg og dine barn. Resten av livet.

Takker du ja til et slikt tilbud?

Anonym poster: 7551cef29e1d1ddf6911210aac54a064

Anonym poster: 7551cef29e1d1ddf6911210aac54a064

Videoannonse
Annonse
Gjest NerdMedSverd
Skrevet (endret)

Ja, hadde nok gjort det selv om jeg er mann.

Endret av NerdMedSverd
  • Liker 1
Skrevet

Ja, så absolutt. :) Dog ikke om han er en drittsekk. Derimot er jeg svak for sjarm... ;)

Anonym poster: 19f5949b4133e9b0d6a39dec69b7b94e

• Liker 1
Skrevet

Hvis jeg hadde vært eneforsørger og ikke hatt ett forhold på tidspunktet så kunne jeg nok ha gjort det for barna, ja. Glad jeg ikke ser meg selv sitte i en sånn posisjon noensinne. :sjokkbla:

• Liker 1
Skrevet

Med tanke på at jeg sikkert ville gitt livet mitt for barna ville jeg garantert gjort dette også, dersom vi snakker fattigdom eller ekstremt dårlig økonomi(type går overhodet ikke rundt) over tid.

Ellers ville jeg aldri ligget med noen for noe som helst, i noen som helst situasjoner for å få materielle goder eller muligheter av noe slag, uansett.

Skrevet

Jeg har ikke hatt sex på ett år, så med mindre han var totalt motbydelig så hadde jeg gjort det. Nøden!

Anonym poster: e62eb1a6805f5b2d7b80fe58e33965db

• Liker 2
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

trenger ikke engang å være noe så viktig som drømmejobben. Jeg kunne pult meg til en frisørtime og en krokan-is.

• Liker 7
Skrevet

trenger ikke engang å være noe så viktig som drømmejobben. Jeg kunne pult meg til en frisørtime og en krokan-is.

:fnise:

Anonym poster: 19f5949b4133e9b0d6a39dec69b7b94e

Skrevet

Få sex OG drømmejobben?! Hell yeah! It's my lucky day! :bolledeig:

Anonym poster: 69a7be5727367c03b14aa2ea31fcf2d8

• Liker 2
Gjest Høymann
Skrevet

Vil du ha en krokan-is? Du vet hva du må :hoho:

• Liker 1
Skrevet

Ja, det hadde jeg gjort. Et blodslit av et liv i fattigdom i tillegg til at barna mine må leve veldig spartansk er ikke selvrespekten min verdt. Hvis EN natt og kun det er tilbudet, hadde jeg gjort det.

Glad jeg slipper.

Skrevet

hvis jeg ikke hadde vært i et forhold, så kunne det vurderes litt ja. men spørs på mannen.. er han en motbydelig drittsekk så hadde jeg nok takka nei.

Skrevet

I den hypotetiske situasjonen - ja.

I virkeligheten ville jeg ikke hatt noe problem med å ha sex for å oppnå det meste, men ved jobb og penger går grensen min :) Sex og få en kjole - sure. Jobben vil jeg gjøre meg fortjent til :wink:

Skrevet

Neh...

Anonym poster: 839751d9e465847885321bb0458637ed

Gjest Frk.Franzen
Skrevet (endret)

Ja, lett! Men så har jeg allerede fått lærlingplass innen drømmeyrket. Lucky me.

Endret av Frk.Franzen
Skrevet

Ja, lett! Men så har jeg allerede fått lærlingplass innen drømmeyrket. Lucky me.

Hvem måtte du ligge med for å få den da? :lur:

Anonym poster: 69a7be5727367c03b14aa2ea31fcf2d8

Gjest Frk.Franzen
Skrevet

Ingen, haha. Gjorde vel bare et greit inntrykk :smilorange:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...