Amber Skrevet 19. februar 2004 #1 Skrevet 19. februar 2004 Inspirert av en annen tråd her, så vil jeg spørre dere; respekterer dere kollektiv feltet? Så mange ganger ser jeg biler som ligger her og soser, og er så fjerne at de ikke ser skiltene, og ikke legger merke til at de er de eneste som ligger i dette feltet. Forleden dag ble jeg nesten påkjørt av ei kjerring som lå på siden av meg, og plutselig heiv seg inn forran meg, da hun kanskje plutselig oppdaget feilen... JEg ble så provosert at jeg ble helt varm i toppen. Det er så mange udugelige sjåfører!
Snuppelure Skrevet 19. februar 2004 #2 Skrevet 19. februar 2004 Jeg gjør mye "drosje-rart" i trafikken. men akkurat det feltet respekterer jeg. For der har jeg ikke råd til å bli tatt nei...
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2004 #3 Skrevet 19. februar 2004 Jeg har null forståelse for de som kjøre i kollektiv feltet :evil: :evil: . De har da ikke dårligere tid en oss andre. Hva er de med de som føler seg hevet over oss andre så de ikke trenger og følge reglene :-x
Tjorven Skrevet 19. februar 2004 #4 Skrevet 19. februar 2004 Jeg kjører aldri i kollektivfeltet! Men jeg ser at det er mange som faktisk gjør det. Men nå er det jo mange som også kjører utenfor veien med nødblinken på bare fordi de har litt dårlig tid om morgenen! :o
Arkana Skrevet 19. februar 2004 #5 Skrevet 19. februar 2004 Ja, kollektivfeltet respekterer jeg alltid. Noen bruker det fritt og uhemmet mens andre som f.eks. skal kjøre av veien lenger fram bytter felt flere hundre meter før kollektivfeltet har opphørt. Det hemmer jo selvfølgelig oss som bytter der hvor vi skal siden vi da får vikeplikt for dem enten de ligger riktig eller ikke. :-x
Gjest Bøllefrøet Skrevet 19. februar 2004 #6 Skrevet 19. februar 2004 Jada, der det er lovlig når man er 2 eller flere i bilen, slik det er i enkelte av kollektivfeltene der jeg bor.
Saga Skrevet 20. februar 2004 #7 Skrevet 20. februar 2004 Det er rett og slett farlig å kjøre i kollektivfeltet. Jeg har kjørt der èn gang og det var første gang jeg kjørte i Tromsø, men det var absolutt ikke meningen. Det feltet burde respekteres, men vi har heldigvis ikke så mange av de her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå