AnonymBruker Skrevet 27. august 2012 #1 Skrevet 27. august 2012 Vi har bestemt oss for å gi bort hunden vår, Vi skal flytte til andre siden av landet, og da er det vanskelig å finne leilighet med hund, og vi vil få lite tid til ham. Han vil få det bedre hos noen andre da. Noen som har tid til ham. Men ingen er gode nokk for min skatt! Folk ringer og mailer, Men ingen er gode nokk. En feit mann kom igår og ville ha han, jeg tenkte at " denne mannen er nokk ikke mye aktiv" for han var rund som ei klinkekule og peste som en hval bare å gå fra oppkjørselen og inn i ganga vår.. Nå kommer det en annen mann som vil se på han. Lurer på hvordan det går... Hvorfor er det så vanskelig å gi bort dyr? hvorfor er det så lettere å være egoistisk enn å tenke på dyrets beste når det er de du elsker så høyt! Anonym poster: 1299a96a03d14a98025958905bfd7ae9
Ryvre Skrevet 27. august 2012 #2 Skrevet 27. august 2012 Mange tror alltid at de eneste som kan ta vare på dyra på best mulig måte er en selv. Jeg sliter med det samme. Ikke omplassering, men med pass til dyra. Godt at du er skeptisk til hvem som får hunden. Alt for mange bare gir de bort til hvem som helst. Se an personen nøye og finner du ingen før du flytter så hadde jeg seriøst vurdert å levere den til et omplasseringsfirma med godt rykte
Theya Skrevet 27. august 2012 #3 Skrevet 27. august 2012 Hvilken rase er det snakk om da? Jeg er litt på leting etter en tredje..
AnonymBruker Skrevet 27. august 2012 #4 Skrevet 27. august 2012 Huff det kan ikke være lett. Tror faktisk ikke jeg hadde klart å gi vekk hunden min. Hadde savnet hun så mye at jeg hadde blitt helt deprisiv tror jeg. Håper du finner et godt hjem til han Anonym poster: 778754c240b6e11f282798b41f84fb78
Mr.Dean Skrevet 27. august 2012 #5 Skrevet 27. august 2012 Jeg har ingen jeg kan få til å passe bikkja mi, så jeg skjønner deg godt! Det er vanskelig, da en føler at ingen klarer å ta vare på hunden bedre enn en selv, nettopp pga vi kjenner hundene våre best. Og det er kjempesupert at du er skeptisk! Men ikke vært negativ før du har møtt eventuell kjøper/overtaker, for da går det bare dårlig! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå