Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere prøvd melanotan nesespray?

Ble dere brune?

Noen bivirkninger?

vor får man kjøpt det?

Anonym poster: 9b09f79a45b369808113319b13da8ba6

Skrevet

Tror det er et tvilsomt produkt, jeg er skeptisk til melatonan generelt.

Tar gjerne sol i stedet. (sorry for å ikke svare direkte på spm, men hvorfor ikke heller brukes naturlig?)

• Liker 1
Skrevet

Tror det er et tvilsomt produkt, jeg er skeptisk til melatonan generelt.

Tar gjerne sol i stedet. (sorry for å ikke svare direkte på spm, men hvorfor ikke heller brukes naturlig?)

Jeg vil ikke ta solarium, for jeg vil unngå rynker så godt jeg kan :)

Anonym poster: 9b09f79a45b369808113319b13da8ba6

Skrevet

Det blir jo en vurderingssak hva man tror er best (minst farlig). Personlig føler jeg i hvert fall for å la huden brukes på en naturlig måte kontra spise noe som gjør meg brun.

Rynker og andre hudskader er selvsagt relevant ved all soling, med med riktig stell av huden kan man i hvert fall redusere faren for rynker temmelig mye.

Personlig synes jeg det er synd hvis "skremselspropagandaen" rundt sol gjør at jenter går på

melatonan.

Skrevet

Melanotan NESESPRAY? Det er vel strengt tatt ikke nesespray, men noe du injiserer i huden din, da gjerne på mage/lår.

Anonym poster: 722bd29ea5e88f6ba39bf73cbc2be33b

Skrevet

Hei.

Jøss, melanotan nesespray? Den nettsiden det er linket til over, inneholder mange skrivefeil - og jeg ville neppe tatt den seriøst.

Og nei, jeg ønsker ikke å sette sprøyte/ta nesespray med et middel som er ulovlig i Norge.Jeg forstår ikke hvordan folk tenker - man vet bivirkningene, men er likevel villig til å sette sin egen kropp og helse på spill, kun for å bli brun?

Hva med å prøve selvbruning istedet? :) Det har jeg sverget til ved flere anledninger (bruker det ikke fast), men det skader ikke på langt nær så mye som f.eks. solarium, eller melatonan.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...