Gå til innhold

Han har hatt sex med 80 stykker

Anbefalte innlegg

Gjest Loveheartx
Skrevet (endret)

Hei!

Jeg har nettopp møtt en gutt på 25. Er selv 20. Tror jeg begynner å få sterke følelser for han selv om jeg kun har møtt han tre ganger. Men, han har hatt sex med 80 stykker. Jeg vet ikke hva jeg skal synes om det. På én måte synes jeg det er veldig spennende med en så erfaren gutt, men jeg blir også skremt av det. Jeg synes personlig at jeg det er langt over grensen å ha hatt sex med så mange. Samtidig skjønner jeg det. Han er gutt, han er ganske "gammel" og han er VELDIG fin. Klarer bare ikke helt å godta det. Hva kan jeg noensinne bety for han liksom? Han har gitt uttrykk for at han liker meg, og jeg tror han vil noe mer. Han er bare helt fantastisk mot meg. Men jeg klarer bare ikke helt å stole på det han sier. Jeg tviler på at han er en skikkelig player, men likevel. Jeg tenker at han vet akkurat hvilke tråder han skal dra i for å få det som han vil med jenter. Han er nemlig den mest sjarmerende gutten jeg har møtt noengang. Forstår selvfølgelig at han ikke har vært sånn som han er mot meg mot alle de 80 han har ligget med (det er i så fall veldig godt gjort), men jeg blir så frustrert.

Og så til et annet relativt stort problem. Tror jeg. Han fortalte meg andre gangen vi møttes at han holder litt på med en annen jente. Men det virker ikke som at det er noe særlig seriøst. Sier han. Jeg aner jo ikke. Kanskje han behandler henne som en kjæreste, at hun tenker at det er mer seriøst enn han, at hun er dødsforelsket, og at hun ikke aner at han driver på med andre.

Vi har forresten ikke hatt sex ennå. Første gangen vi møttes føltes det bare ikke naturlig å bli med hverandre hjem (i hvert fall ikke for meg). Andre gangen møttes vi kun en rask tur midt på dagen. Tredje gangen hadde jeg mensen. Men da sov jeg over hos han, og jeg lå i armkroken hans i flere timer og bare koste. Føler uansett at jeg har "spilt kortene riktig", selv om det ikke helt har vært meningen at vi ikke har hatt sex. Jeg tenker uansett at det er lurt at vi har ventet.

Herregud, jeg blir gal. Jeg vil virkelig noe mer med han, han er så fin, men jeg er redd jeg aldri kommer til å kunne føle meg spesiell. Og at jeg blir såret.

Noen innspil?

Jeg vet at sex kun er sex (i hvert fall for han), men likevel.

Endret av Loveheartx
Videoannonse
Annonse
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Vel, de fleste playerene slår seg vel også til ro en eller annen gang. Nå er han jo 25 år med mye fortid, så det kan godt hende han er lei all den ligginga rundt? Kan jo vær at han faktisk vil slå seg ned nå?

Spør han, hva han er på utskikk etter og hva han vil med livet sitt. Dersom han ikke vet, så er det et dårlig tegn.

Min kjæreste var player og når jeg møtte han var han lei bylivet og random jenter. Han gav meg klar beskjed at han ville ha èn jente, og familie med henne i fremtiden.

• Liker 4
Gjest har levd live
Skrevet

jeg er 29, JENTE og har hatt sex med over 150 stk! idag er jeg 3 barns mor, gift og selvstedig næringsdrivende!

man kan endre seg :)

Skrevet

Hvortid møtte du ham? Er det lenge siden?

Gjest test123
Skrevet

jeg er 29, JENTE og har hatt sex med over 150 stk!

:ironi:

• Liker 10
Gjest AndersHB6
Skrevet

Gutt på 25 som har hatt sex med 80 stk. Jente på 29, har hatt sex med 150 stk.

Jeg blir i hvert fall ikke imponert over disse tallene.

Tror ikke jeg ville likt at min kjæreste hadde hatt så mange, for det sier jo en del om personligheten til disse personene. De kan jo ikke legge mye i det å ha sex?

Nei, for meg så kommer sex som en følge av noe.....og det noe mangler slik jeg oppfatter det hos dem som har sex etter samlebåndprinsippet.

Gjest Awzm me
Skrevet

Han holder jo på med en annen jente, så det er jo ikke rart at dere ikke har hatt sex. Mulig han bare sier det ikke er noe seriøst fordi han bare vil ha interessen sin? Du burde i hvert fall spørrre hvordan de er, eller så kan han jo bare gjøre det slutt med henne?

Ang. hvor mange sexpartnere han har hatt, så hadde jeg ikke klart å føle meg spesiell som nummer 81.

• Liker 15
Skrevet

Ang. hvor mange sexpartnere han har hatt, så hadde jeg ikke klart å føle meg spesiell som nummer 81.

Du ville vel ikke akkurat kjøpt t-skjorte med, Hurra!!! jeg er nummer åttien!!

• Liker 3
Skrevet

Hvordan kommer man overhodet frem til det tallet? Imponerende at han husker hvis han da ikke skriver det ned i en bok.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hvordan kommer man overhodet frem til det tallet? Imponerende at han husker hvis han da ikke skriver det ned i en bok.

Hakk i sengestolpen? :vetikke:

Som 20 år gammel jente hadde jeg glatt styrt unna en som hadde hatt 80 stykker før meg, og det i en alder av 25 år. Det sier noe om hvilket syn han har på sex, og ikke minst på jenter. De er vel forbruksvare for han.

• Liker 6
Skrevet

Gutt på 25 som har hatt sex med 80 stk. Jente på 29, har hatt sex med 150 stk.

Jeg blir i hvert fall ikke imponert over disse tallene.

Hvor mange skal man ligge med for at du skal bli imponert da? :klo:

Anonym poster: d516b71310fec03a55568bff432b4db9

• Liker 5
Skrevet

Hvis han allerede har 80 hakk i sengestolpen og i tillegg "holder litt på med" en annen dame, ligger svaret åpent i dagen. Vil du bli nr 81?

• Liker 11
Skrevet

Jeg føler meg litt dobbeltmoralsk som skriver dette, siden jeg egentlig mener at antall ikke burde ha noe å si i og med at folk ikke trenger å være utro eller "oppbrukt" selv om de har hatt mange sengepartnere. Dessuten er det ikke min sak, og jeg vil vel helst ikke vite nøyaktig hvor mange kjæresten har hatt. Men 80 stk i en alder av 25 er ganske drøyt. Jeg ville ikke vært sammen med ham, og jeg tror "drittsekkradaren" min hadde ula ganske høyt fra før. Spesielt hvis han sier at han holder litt på med en annen... Wtf?

• Liker 10
Skrevet
Han er nemlig den mest sjarmerende gutten jeg har møtt noengang.

OK, du får bare fortsette med å rasjonalisere etter at PUAen har brukt deg som ei puledokke ser jeg.

Skrevet

Hvis han allerede har 80 hakk i sengestolpen og i tillegg "holder litt på med" en annen dame, ligger svaret åpent i dagen. Vil du bli nr 81?

Eller 82 ... Whoever comes first (no pun intended!).

Uff, sorry TS, ikke meningen å fjase det vekk. For min del hadde nok dette gjort gutten ganske uinteressant i mine øyne dessverre. For meg er sex litt mer enn bare sex, og jeg setter pris på at partneren og jeg har relativt like tanker rundt dette.

• Liker 8
Skrevet

Err. Hadde ikke brydd meg. Men han fikk velge om han ville fortsette med meg eller med den andre dama FØR jeg hoppa til sengs med han.

• Liker 1
Skrevet

Hvis han hadde proklamert at jeg var kvinnen i hans liv, så hadde jeg vurdert det (men høyst sannsynlig havnet på nei). Når han holder på med ei annen samtidig tyder ingenting på at han er seriøs.

Anonym poster: d7aac6dd6506d5bed5d9d83255f87bcf

Skrevet

Vi har forresten ikke hatt sex ennå. Første gangen vi møttes føltes det bare ikke naturlig å bli med hverandre hjem (i hvert fall ikke for meg). Andre gangen møttes vi kun en rask tur midt på dagen. Tredje gangen hadde jeg mensen. Men da sov jeg over hos han, og jeg lå i armkroken hans i flere timer og bare koste. Føler uansett at jeg har "spilt kortene riktig", selv om det ikke helt har vært meningen at vi ikke har hatt sex. Jeg tenker uansett at det er lurt at vi har ventet.

Det var nok ekstremt lurt. Selv om jeg finner det ganske utrolig at folk nå til dags faktisk føler at de har "ventet" når de ikke har hatt sex etter 3 møter. Dere har jo knapt kommet inn i bli-kjent-fasen en gang. Hvordan kommer i det hele tatt antall sexpartnere opp som tema på et så tidlig tidspunkt?

Anonym poster: 4b7abb0671bc64649b5a8f0d46126343

• Liker 3
Skrevet

Det at han "holder på litt med ei annen jente" er mer problematisk enn at han har ligget med så mange synes jeg.

For meg er det hvertfall stor forskjell på "hei, jeg har hatt 5 kjærester og vært utro mot alle som èn", og "hei, jeg har ligget med alt jeg har kommet over, men aldri påstått å være noe annet en enn player".

Det sier mye om potensialet som kjæreste om han har behandlet noen av disse 80 dårlig, tenker jeg.

• Liker 1
Skrevet

Det at han "holder på litt med ei annen jente" er mer problematisk enn at han har ligget med så mange synes jeg.

For meg er det hvertfall stor forskjell på "hei, jeg har hatt 5 kjærester og vært utro mot alle som èn", og "hei, jeg har ligget med alt jeg har kommet over, men aldri påstått å være noe annet en enn player".

Det sier mye om potensialet som kjæreste om han har behandlet noen av disse 80 dårlig, tenker jeg.

Enig med deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...