Gå til innhold

Leie leilighet i Spania neste sommer... tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det slik at Norge har ikke sommeren som er ønskelig.. å feriere i sverige og danmark er like dyrt som å reise en uke til syden - Så konklusjon? Jo, feriere til Spania i en måned neste år!!

Spennende! Det skal bli skikkelig deilig. Vi tenkte at vi skulle leie en leilighet der nede også finne billige flybillietter som f.eks. Norwegian annonserer med gjennom hele året. Det blir knallfint. Men det er en del som skal finnes ut av da :) SÅ dermed trenger vi litt tips fra andre som har gjort det samme - eller er mer kjent i Spania.

Vi tenker ikke på et bestemt sted. Fastland eller kanariøyer. Dette vet vi ikke pr nå. Vi vet at vi ikke skal leie bil, men være på ett sted som er sentralt. Det må være barnevennlig (så vi må ha badebasseng og/eller strand i nærheten) Det gjør jo ikke noe om det er dyrepark, fornøyelsespark eller vannland el.l. i nærheten.

Er det noen som har tips til hvor vi kan dra?

I tillegg må vi ha et sted å bo som har flere soverom. Da vi er en familie på 5. Og det er greit at de eldste barna kan bo hver for seg.

Vet noen om hvor vi kan finne steder som er til leie?

alle tips blir tatt mot med STOR TAKK :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhh, skal si deg jeg :) Fly til Malaga og derfra er det noen minutter til Torremolinos. Der er det leiligheter som heter El Velero Apartments. Bestiller du tidlig så er det råbillig. basseng hører med, trådløs nett. veldig sentralt, meget rent . badekar. sengene er litt harde etter min smak, men absolutt verdt pengene. kjøkken full utstyrt, stor butikk nær. stranda 10 minutter å rusle. vi var der 2 ganger før, kommet akkurat hjem :) bestillte i desember i fjor, 12 netter for 3 stk kostet 5000 kr. engelsktalende personell, Vannpark, dyrepark , o.l. i nærheten.

http://www.booking.com/hotel/es/apartamentos-el-velero.no.html?aid=310020;label=Bookings-NO-tbo2fX1*in2n0mA0G4cs5QS2003468496%3Apl%3Ata%3Ap1%3Ap2230.000%3Aac%3Aap1t2%3Aneg;sid=8f141e17cae370e7a05d6d2b593a1e5b;dcid=1

send pm om du lurer på noe mere :)

Skrevet

Mallorca er alltid et klassisk reisemål med det meste! Selv skal jeg dit for andre gang denne sommeren nå. Det er lett og komme seg rundt på hele øya å få med seg vakre grotter, billige å spennende markeder, show, aktivitetsparken, show, masse gode resturanter og massemasse annet! Gamle byn i alcudia må også besøkes både på dagtid, og på kveldstid anbefaler vi resturantene i midten hvor det spilles live musikk(instrument rolig) og serveres nyyyydelig mat:)Ellers anbefaler jeg egentlig alt som er å gjøre på Mallorca, et fantastisk reisemål for alle i alle aldre- les deg frem på nett hva som fenger deg;) Ellers så er det også ganske så rimelig og du får god valuta for pengene! Og det beste- så og si alltid fint vær!!!!:)

Skrevet

Åhh, skal si deg jeg :) Fly til Malaga og derfra er det noen minutter til Torremolinos. Der er det leiligheter som heter El Velero Apartments. Bestiller du tidlig så er det råbillig. basseng hører med, trådløs nett. veldig sentralt, meget rent . badekar. sengene er litt harde etter min smak, men absolutt verdt pengene. kjøkken full utstyrt, stor butikk nær. stranda 10 minutter å rusle. vi var der 2 ganger før, kommet akkurat hjem :) bestillte i desember i fjor, 12 netter for 3 stk kostet 5000 kr. engelsktalende personell, Vannpark, dyrepark , o.l. i nærheten.

http://www.booking.c...593a1e5b;dcid=1

send pm om du lurer på noe mere :)

Dette hørtes flott ut :) Malaga er et av stedene som er aktuelt! Skal sjekke dette litt nærmere. Hvordan er det i leilighetene. Den minste våres er bare året når vi er der nede så må ha barnevogn med. Det er blokk så det ut til - så bare lurte på hvordan det ville være? :)

Skrevet

Mallorca er alltid et klassisk reisemål med det meste! Selv skal jeg dit for andre gang denne sommeren nå. Det er lett og komme seg rundt på hele øya å få med seg vakre grotter, billige å spennende markeder, show, aktivitetsparken, show, masse gode resturanter og massemasse annet! Gamle byn i alcudia må også besøkes både på dagtid, og på kveldstid anbefaler vi resturantene i midten hvor det spilles live musikk(instrument rolig) og serveres nyyyydelig mat:)Ellers anbefaler jeg egentlig alt som er å gjøre på Mallorca, et fantastisk reisemål for alle i alle aldre- les deg frem på nett hva som fenger deg;) Ellers så er det også ganske så rimelig og du får god valuta for pengene! Og det beste- så og si alltid fint vær!!!! :)

Mallorca er veldig barnevennlig også :)

Har du leid leiligheter der? Eller har noen tips til hvor det er best å ha base? :)

Skrevet

Dette hørtes flott ut :) Malaga er et av stedene som er aktuelt! Skal sjekke dette litt nærmere. Hvordan er det i leilighetene. Den minste våres er bare året når vi er der nede så må ha barnevogn med. Det er blokk så det ut til - så bare lurte på hvordan det ville være? :)

Det er heis der, dere kan få barneseng på rommet. Vogna kan sikkert stå et sted der, jeg vil tro det er såpass romslig. Lite tips om du vil at på reservasjon hos booking.com kan man faktisk gi de beskjed som jeg vet de får . Om evt ønske om rom. rommene som slutter på 05 og 06 som har finest beliggenhet. ( jeg tror jeg husker riktig tallene, men skriv for sikkerhets skyld at rommene som ligger til høyre for heisen oppi etasjene ) . De er mere romslige og har større veranda. Vi fikk rommet vi ønsket oss. Der ser man ned på bassanget og har god kontroll på barna om man ikke kan / vil gå ned med dem til enhver tid. Mine rant jo dit i tide og utide :P Bestill på forhånd ei vifte på soverommet, de har liggende. takvifte på stua, , jeg synes det gikk greit jeg. Enkle leiligheter men de er veldig rene. bildene i linken jeg sendte forteller det meste. en ting er at treningsrommet i kjelleren er ikke i drift nå.

Skrevet

Det er heis der, dere kan få barneseng på rommet. Vogna kan sikkert stå et sted der, jeg vil tro det er såpass romslig. Lite tips om du vil at på reservasjon hos booking.com kan man faktisk gi de beskjed som jeg vet de får . Om evt ønske om rom. rommene som slutter på 05 og 06 som har finest beliggenhet. ( jeg tror jeg husker riktig tallene, men skriv for sikkerhets skyld at rommene som ligger til høyre for heisen oppi etasjene ) . De er mere romslige og har større veranda. Vi fikk rommet vi ønsket oss. Der ser man ned på bassanget og har god kontroll på barna om man ikke kan / vil gå ned med dem til enhver tid. Mine rant jo dit i tide og utide :P Bestill på forhånd ei vifte på soverommet, de har liggende. takvifte på stua, , jeg synes det gikk greit jeg. Enkle leiligheter men de er veldig rene. bildene i linken jeg sendte forteller det meste. en ting er at treningsrommet i kjelleren er ikke i drift nå.

Hehehe.. tror ikke treningsrommet blir så mye brukt likevel :P

Tusen takk for GODE TIPS! Dette skal vi vurdere. Så veldig kjekt ut der og praktisk :)

Skrevet

Mallorca er veldig barnevennlig også :)

Har du leid leiligheter der? Eller har noen tips til hvor det er best å ha base? :)

Mallorca er også veldi barnevennlig ja, selv har jeg ikke reist med barn men har flere bekjente som er veeeeeldig fornøyd med Mallorca,det kan liksom ikke gå feil om du sjønner:p Jeg er ikke så veldig kjent med barnehoteller men feks Star Tour har jo mange veldi barnevennlige hoteller sentralt feks i da Alcudia hvor det er mye å oppleve, det eneste er at de fleste vannparker, delfinshow osv er nede med Palma men det er vel bare et par timers kjøretur men eg tror du må søke på reisebyråenes hjemmeside å finne hoteller som er barnevennlige men av alle hoteller jeg har sett feks på restplass/finn osv så er det alltid mulighet for barn og de aller fleste hotellene barnevennlige, samme som strendene, resturantene, underholdingen osv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...